Wie doe ik een plezier met een Triton TRA001 bovenfrees, die ik waarschijnlijk heb overbelast; de vlammen kwamen er uit tijdens het uitfrezen van een rond eiken blad van 40mm dikte (wel in meerdere freesgangen hoor, en met een sjieke spiraalfrees) . Waarschijnlijk motor doorgebrand want hij doet niets meer.
Misschien voor onderdelen of zelf vervangen van de motor?
Hij zit nog in de doos, uiterlijk nog als nieuw en ik heb er ook enkele verschillende maten spantangen bij.
Ik heb hem al een tijdje klaar liggen om zelf te repareren maar kom daar niet aan toe en heb al genoeg zware frezen (o.a. DeWalt DW625E) waarmee ik prettiger werk.
Ik heb de frees destijds gekocht voor het zware werk maar moest erg wennen aan de Amerikaans beveiliging en vind hem ook niet zo degelijk als ik had gehoopt.
Hij wordt heel veel aangeprezen om zijn diepteinstelling voor onder een freestafel dus wie haalt hem op, gratis....
Ophalen in Deventer, op www.ernstkuhne.nl staan al mijn gegevens
Misschien voor onderdelen of zelf vervangen van de motor?
Hij zit nog in de doos, uiterlijk nog als nieuw en ik heb er ook enkele verschillende maten spantangen bij.
Ik heb hem al een tijdje klaar liggen om zelf te repareren maar kom daar niet aan toe en heb al genoeg zware frezen (o.a. DeWalt DW625E) waarmee ik prettiger werk.
Ik heb de frees destijds gekocht voor het zware werk maar moest erg wennen aan de Amerikaans beveiliging en vind hem ook niet zo degelijk als ik had gehoopt.
Hij wordt heel veel aangeprezen om zijn diepteinstelling voor onder een freestafel dus wie haalt hem op, gratis....
Ophalen in Deventer, op www.ernstkuhne.nl staan al mijn gegevens