Trapstoel vintage/klassiek_ werktekening???

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
375
61
Beverwijk. Noord Holland
"Zoeken' is het advies. Zoals bv op dit forum: trapstoel
Echter 9 van de 10 bouwtekeningen zijn in inches.
Zoektermen zoals bv: stepstool, wooden stepstool chair, Franklin chair,ladder stool, kunnen helpen iets bruikbaars te vinden.
E.e.a. is afhankelijk van de constructiemethode die u wilt gebruiken: schroeven, pen en gat, deuvels etc.
Combineren van verschillende foto's en afmetingen kan inzicht geven over hoe u iets wilt maken.
Dit is de enige (Franse) metrische bouwtekening, maar wel met pen en gat verbinding.
vr gr
quatorze
 

WitteA

Nieuw lid
20 dec 2021
2
0
Hengelo
Ha
Dank voor je bericht net bijgaande fotos. Helaas is dit niet de stoel die ik zoek. Deze stoel had ik al elders ook gevonden. Met de achterleuning maak je de trap. Ik zoek de stoel waarmee je met het omhoog zetten van de zitting een trapje krijgt. Vroeger () hadden wij er een maar helaas verdwenen.
Edoch, dank voor het meedenken
Anton
 

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
375
61
Beverwijk. Noord Holland
Deze ging voor €7 weg, lijkt het.
druk op knop “toon gesloten veiling”

Wel duidelijke foto’s, misschien te gebruiken als handleiding bij het eventueel namaken.
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.373
830
69
Veldhoven
Als je naar Pinterest gaat en "bibliotheektrap" in vult, krijg je geweldig mooie ontwerpen te zien. Ik wil al jaren zoiets maken maar kan niet kiezen. De een is nog mooier dan de ander.
 
  • Leuk
Waarderingen: antwerpenpjvan

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.