Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bijna alle tandjes van de tool adapter op mijn Bosch blauw GOP 250 CE multitool zijn afgebroken. Met wat moeite heb ik in de UK een vervanging gevonden. Het is mij echter niet duidelijk hoe ik de adapter eraf krijg. De manual geeft geen uitsluitsel. Heeft iemand een idee?
Hij lijkt er inderdaad opgekrompen. Misschien alvorens op de slijptol terug te vallenroberen te verwarmen in de hoop dat de adapter sneller uitzet dan de as …
Denk niet dat dat gaat lukken.
Wanneer je er een hebt of aan kunt komen kun je ook met een lagertrekker proberen, wel dan eerst een bout/schroef in het gat draaien die helemaal tot onder komt, met natuurlijke kleinere kop dan asmaat
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.