Toch maar even voorstellen

Wim ()

Actieve deelnemer
1 jun 2023
81
23
België, Limburg
Hallo,

Alsnog maar mezelf even kort voorstellen, voelde een beetje raar om een topic voor mezelf te maken.

Voor mij is het houtwerken een van men hobbies, voornamelijk om eens iets te bouwen als contrast voor men kantoor job. Op dit moment is het meer een verzameling van materiaal en niet veel (toegewijde) plaats om het te zetten of ermee te werken. Het zijn nu meer klusjes om paar dingen op te knappen/recht te houden en wat vaardigheden met het materiaal op te doen. Op korte termijn hoop ik dat me dat gaat helpen als ik een huisje vind. Paar kasten/rekken/deuren maken/aanpassen, wegklapbare werkbank voor in een garage om verder in de toekomst dan wat leuke dingen te maken zoals misschien een snijplank, een (epoxy) tafel, tuinmeubels,...
 
  • Leuk
Waarderingen: Wouterst

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
907
761
Nootdorp
welkom op het forum. Dat wordt dus een huisje met een leuke garage om je gereedschappen in te zetten :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.