TK Hammer® Lintzaag N2-35 met zaagblad 20mm en 6mm, 1 jaar oud

Status
Niet open voor verdere reacties.

studiodara

Actieve deelnemer
7 jun 2015
146
30
Hammer® Lintzaag N2-35 met zaagblad 20mm en 6mm
Jaar oud, nauwelijks gebruikt. Nieuwprijs 1132 zonder zaagbladen a 22
Te koop voor leden voor 900 euro, ophalen in Tilburg.

Voor kleine werkruimtes en hoge kwaliteits- en prestatie-eisen!

De Hammer lintzaag N2-35 overtuigt in haar klasse met unieke machinedetails. 235 mm zaaghoogte en een krachtige motor voldoen aan hoge prestatie-eisen. De zwenkbare, zware gietijzeren machinetafel, de massieve aluminium gegoten rollen, de nauwkeurig gevoerde parallelaanslag en de zaaglintgeleidingen aan de boven- en onderzijde met fijn instelbare zij- en achterwaartse rollagers zorgen voor beste stabiliteit en uitmuntende resultaten.
Bovendien kan de N2-35 met verschillende verstekaanslagen, een onderstel en een rij-inrichting uitgerust worden.

- Simpele zaaglint wissels
- Optimale zaagsnelheid voor hout
- Omvangrijk sortiment aan toebehoren
- massieve gietijzeren tafels en aggregaten
- Uitmuntende machinebouw
- Hoogwaardige, unieke detailoplossingen in de standaarduitrusting
- Indien gewenst mobiel
- Minimaal ruimteverlies
- Heel snelle ombouwtijden
- Extreem bediengemak
- Kwaliteit en precisie uit Oostenrijk
- CE-gekeurd
- Beslist een goede beslissing voor vele, vele jaren
E760F1C9-073C-4152-BAB4-71D77D74CEE1.jpeg6BF5AAE2-2362-4C78-9D93-F3999E82A43F.jpeg94199575-30C5-4049-B88C-0BEBF2C60144.jpeg
8D0BEE26-7F39-441A-8659-A7FD62581DBB.jpeg
 
Laatst bewerkt:

DickK

Actieve deelnemer
15 aug 2012
87
10
Nieuwegein
Bij de importeur hebben ze nog een Hammer N4400 op krachtstroom op voorraad. Ik kreeg de mijne ook recent geleverd. Dat zaagt echt perfect! Heb wat Plataan herzaagd en dat is een supermooi resultaat.

Alleen heb ik geen Hammer N400 maar een superexclusieve Felder N4400 (iemand heeft verkeerde sticker erop geplakt ;-))

Ik ben daarom een dubbelop gelukkig man (en heb geen aandelen Felder of belang in de importeur).

Felder N4400.jpg
 

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
446
111
Middelburg
studiodara moet het zijn waar ik een pm naar zou willen sturen, sorry Dick ik was in de verwarring te veel mensen die reageren in de verkoop topic zo blijkt,...hahahhaha
 

studiodara

Actieve deelnemer
7 jun 2015
146
30
Hammer® Lintzaag N2-35 met zaagblad 20mm en 6mm
Jaar oud, nauwelijks gebruikt. Nieuwprijs 1132 zonder zaagbladen a 22
Te koop voor leden voor 900 euro, ophalen in Tilburg.

Voor kleine werkruimtes en hoge kwaliteits- en prestatie-eisen!

De Hammer lintzaag N2-35 overtuigt in haar klasse met unieke machinedetails. 235 mm zaaghoogte en een krachtige motor voldoen aan hoge prestatie-eisen. De zwenkbare, zware gietijzeren machinetafel, de massieve aluminium gegoten rollen, de nauwkeurig gevoerde parallelaanslag en de zaaglintgeleidingen aan de boven- en onderzijde met fijn instelbare zij- en achterwaartse rollagers zorgen voor beste stabiliteit en uitmuntende resultaten.
Bovendien kan de N2-35 met verschillende verstekaanslagen, een onderstel en een rij-inrichting uitgerust worden.

- Simpele zaaglint wissels
- Optimale zaagsnelheid voor hout
- Omvangrijk sortiment aan toebehoren
- massieve gietijzeren tafels en aggregaten
- Uitmuntende machinebouw
- Hoogwaardige, unieke detailoplossingen in de standaarduitrusting
- Indien gewenst mobiel
- Minimaal ruimteverlies
- Heel snelle ombouwtijden
- Extreem bediengemak
- Kwaliteit en precisie uit Oostenrijk
- CE-gekeurd
- Beslist een goede beslissing voor vele, vele jaren
Bekijk bijlage 111242Bekijk bijlage 111243Bekijk bijlage 111244
Bekijk bijlage 111241
Is gereserveerd!
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.507
964
Riemst
Bij de importeur hebben ze nog een Hammer N4400 op krachtstroom op voorraad. Ik kreeg de mijne ook recent geleverd. Dat zaagt echt perfect! Heb wat Plataan herzaagd en dat is een supermooi resultaat.

Alleen heb ik geen Hammer N400 maar een superexclusieve Felder N4400 (iemand heeft verkeerde sticker erop geplakt ;-))

Ik ben daarom een dubbelop gelukkig man (en heb geen aandelen Felder of belang in de importeur).

Bekijk bijlage 111295
Er zit precies een andere (handigere) aan/uit schakelaar op zonder de vervelende noodstopkap.Waar zit de noodstop nu?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.