Ik heb een binnendeur met waterschade. Die kreeg liters warm water over haar bij een losgekomen waterleiding. De eerste weken was er niet zoveel aan te zien, de beits was wel totaal vernield maar dat had ik binnen de eerste weken al afgeschuurd (enkel de vlakken). Na meer dan een maand begonnen de panelen te verkleuren waar ze in de groeven zitten en trokken duidelijk water op. Ik heb eiken besteld om een nieuwe deur te maken, maar hoe vaker ik naar de deur kijk, hoe meer ik denk dat die moet kunnen hersteld worden. Nog wat schuren en de lelijke verkleuring zou er moeten uit zijn.
Enig probleem zijn de barsten. Enkele maanden na de lek zijn die 2 barsten (barstjes) tevoorschijn gekomen. Zou dit te herstellen vallen?
Van de barst in de hoek vraag ik me trouwens af of er geen beetje lijm uit de pen-en-gatverbinding zou gekomen zijn en zo het paneel in het hoekje zou vastgelijmd hebben?
Heeft er iemand tips om dit aan te pakken, of maak ik beter toch een nieuwe deur?
- - - Updated - - -

Enig probleem zijn de barsten. Enkele maanden na de lek zijn die 2 barsten (barstjes) tevoorschijn gekomen. Zou dit te herstellen vallen?
Van de barst in de hoek vraag ik me trouwens af of er geen beetje lijm uit de pen-en-gatverbinding zou gekomen zijn en zo het paneel in het hoekje zou vastgelijmd hebben?
Heeft er iemand tips om dit aan te pakken, of maak ik beter toch een nieuwe deur?
- - - Updated - - -