(tips) gevraagd: koppelstuk afzuiging 100 mm

MarcelvdW

Actieve deelnemer
25 mei 2022
86
36
Almen aan zee
Ik ben op zoek naar een paar koppel / aansluit / verbindingsstukken voor stofafzuiging op machine.
Twee stuks is genoeg, drie zou mooi zijn.

Bijgevoegd een foto van wat ik bedoel, van twee kanten een aansluiting 100 mm,
aan de ene kant 100 mm uitwendig, aan de andere kant 100 mm inwendig.

Het bestaat, uit één stuk. Die zoek ik.
Maar waar ;-)
 

Bijlagen

  • koppelstuk afzuiging.jpg
    koppelstuk afzuiging.jpg
    135,9 KB · Weergaven: 11
  • Leuk
Waarderingen: Eustace

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.611
Die van baptist is beter geprijsd. Ik heb die rubberen die ze ook hebben bij baptist. Die zijn wel duurder, maar niet alle aansluitingen zijn helemaal rond bij mijn machines en dan schuif je zo'n flexibele aansluiting er veel makkelijker op. Zo'n veerklem er bij, die hebben ze ook.
 

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Ik kreeg bij de aanschaf van m'n camvac een boel koppelstukken, ook die rubberen van 100mm. Doen hun werk goed en de prijs per koppeling is ok.

Deze slingert nog wel ongebruikt rond in de schuur. Zorgt soms voor rare blikken van bezoekers..... :ROFLMAO:
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Die van baptist is iig niet recht, hij loopt conisch naar buiten uit, waardoor hij ook beter past op diverse aansluitingen. Ik heb er drie waar hij zo op past, alleen m'n lintzaag heb ik wat moeten versieren met ducttape..

Als je ergens wat op moet aansluiten, zijn deze ook wel handig, kosten geen drol en die van baptist past er goed op Vents FM 100 Zn Flens Ø 100 MM (Verzinkt)
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.274
168
Halverwege Utrecht en Amsterdam
men neme een stuk 100mm pvc, een verfafbrander en je zaagt een paar stukken van 10-15cm lang, je verwarmt de helft van de lengte rondom tot hij een beetje kneedbaar wordt en schuift hem over een koude 100mm pijp heen, af laten koelen en klaar is je hulpstukje.
 
  • Leuk
Waarderingen: starf en Wim Kluck

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.