Tip voor gebruikte materialen in Sint Oedenrode

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
832
69
Veldhoven
Het flatgebouw waar mijn dochter in woonde, wordt gesloopt.
De slopers hebben een spandoek aan het gebouw gehangen met als tekst: "https://gebruiktebouwmaterialen.com/"
Dat prikkelde mijn nieuwsgierigheid en ik ben de website van het bedrijf in Sint Oedenrode (Brabanders noemen het "Rooi") eens gaan onderzoeken.
Ik weet nu wel dat ik er zeker een keer heen ga als ik weer wat te klussen heb. Het ziet er allemaal best goed uit. Mijn eerste interesse gaat naar multiplex deuren als ik aan een nieuwe werkbank begin.
Enne....nee.....ik heb geen aandelen.😇
 

Okke

Actieve deelnemer
29 mei 2010
521
15
Het flatgebouw waar mijn dochter in woonde, wordt gesloopt.
De slopers hebben een spandoek aan het gebouw gehangen met als tekst: "Gebruiktebouwmaterialen.com | Circulaire Bouwmarkt"
Dat prikkelde mijn nieuwsgierigheid en ik ben de website van het bedrijf in Sint Oedenrode (Brabanders noemen het "Rooi") eens gaan onderzoeken.
Ik weet nu wel dat ik er zeker een keer heen ga als ik weer wat te klussen heb. Het ziet er allemaal best goed uit. Mijn eerste interesse gaat naar multiplex deuren als ik aan een nieuwe werkbank begin.
Enne....nee.....ik heb geen aandelen.😇
Dat is toch van van Liempd? Heb ik wel eens gekeken, maar vond ze toen goed duur.
 

TonP

Actieve deelnemer
31 mei 2020
349
127
Wordt vast niet gesloopt omdat alles nog ZGAN is…. Te oud om te gebruiken en niet oud genoeg om te bewaren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.