Tip MP: Gjerde Mobil Jet 100 stofafzuiging 380V

alexandervanbaelen

Actieve deelnemer
31 jul 2019
83
23
Hoeilaart
Interessant, en er wordt voorlopig precies niet echt op geboden...

Ben zelf al even aan het kijken naar een onderdrukafzuiging, denken jullie dat het volume voldoende is voor op één toestel aan te sluiten?
Zelf heb ik thuis of 3x230 of gewoon 1x230, maar veronderstel dat die wel gemakkelijk is op te lossen door de aankoop van een omvormer ofzo,nee?
 

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven
Is 680m3/uur aan luchtverplaatsing voor een mot-houtstof-afzuiger wel echt voldoende ? (Ik heb geen belangstelling in die "bouwstofzuiger", ik probeer alleen objectief mee te denken.) ;)
 

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
454
139
Apeldoorn
Per saldo is het met 0,75 kw een vrij lichte afzuiger, en ik vraag me af waar de fijnstof filter zit. Maar de stofscheider/cycloon/whatchamacallit ziet er wel interessant uit!
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.112
517
Moordrecht
Is 680m3/uur aan luchtverplaatsing voor een mot-houtstof-afzuiger wel echt voldoende ? (Ik heb geen belangstelling in die "bouwstofzuiger", ik probeer alleen objectief mee te denken.) ;)
Ik heb jaren gedaan met een EB SPA1000. 370w, 500m3/u verplaatsing en een cycloon ertussen, zolang je de afstanden kort houdt. Heb 'm ook in een buizensysteem gehad en dat werkte ook prima. Maar daar waren de afstanden ook hooguit een meter of 4. Verlekker je niet aan de grote apparaten, in een kleine werkplaats heb je dat echt niet nodig.
 
  • Leuk
Waarderingen: mink en Guus Flater

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.