Tip: Kity combiné

skoren

Actieve deelnemer
17 jul 2012
65
23
Utrecht
Geen connectie met de verkoper.
Als deze inderdaad slechts enkele keren gebruikt is, zou ik niet lang twijfelen.
Link naar de advertentie
Dankjewel voor de tip Bert,
ik mag deze zaterdag ophalen. Was eigenlijk op zoek naar een vvd bankje, maar als de zaag en frees ook goed werkt, kan ik m'n werkplaats hopelijk nog wat efficiënter inrichten. Verkoper kwam iig betrouwbaar over en nam de tijd voor uitleg. Dat is voor mij altijd een vereiste als ik meer dan 100.- uitgeef op marktplaats😊
 

bert007

Actieve deelnemer
17 okt 2020
126
59
Bilzen
Graag gedaan, veel succes ermee.
Ik werk als hobbyist al enkele jaren tot grote tevredenheid met een Kity.
 

skoren

Actieve deelnemer
17 jul 2012
65
23
Utrecht
Graag gedaan, veel succes ermee.
Ik werk als hobbyist al enkele jaren tot grote tevredenheid met een Kity.
Hoi Bert, mag ik vragen wat voor afzuiging je gebruikt bij jouw Kity? Sterkste wat ik heb is een Festool CTL midi stofzuiger, dat is net aan voldoende voor zagen, bij frezen vind ik m al wat slapjes 😊
 

bert007

Actieve deelnemer
17 okt 2020
126
59
Bilzen
Ik heb een bouwmarkt stofzuiger aangesloten op een ton met cycloonfilter. Werkt redelijk goed bij het schaven (afhankelijk van de hoeveelheid die afgenomen wordt), maar minder goed bij het zagen. Ik gebruik geen afzuiging bij het frezen, omdat ik dit zeer weinig doe en hier geen aangepaste aansluiting voor heb. Vind ik ook minder belangrijk.
 

skoren

Actieve deelnemer
17 jul 2012
65
23
Utrecht
Ik heb een bouwmarkt stofzuiger aangesloten op een ton met cycloonfilter. Werkt redelijk goed bij het schaven (afhankelijk van de hoeveelheid die afgenomen wordt), maar minder goed bij het zagen. Ik gebruik geen afzuiging bij het frezen, omdat ik dit zeer weinig doe en hier geen aangepaste aansluiting voor heb. Vind ik ook minder belangrijk.
Hoi Bert,

Ik heb de machine een onderhoudsbeurt gegeven en de afgelopen week goed getest. De freesmachine is echt een beest; had binnen no time de hele werkplaats onder het zaagsel.
Alles werkte goed, al had ik nog wat moeite met de schaafbank.

Maar.. ik heb toch besloten m weer van de hand te doen.
Ik heb al een zelfbouw zaag-freestafel en die vind ik uiteindelijk toch fijner werken. Zal vast ook gewenning zijn en ik gebruik vooral de zaagtafel; dat vind ik het minste onderdeel van de Kity vanwege de kleine tafel.
Al met al begrijp ik goed waarom je er graag mee werkt; apparaat is oerdegelijk, relatief stil en alle functies werken goed.

Zodra ik foto's heb zal ik 'm eerst hier aanbieden en later evt op marktplaats
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.