[TIP] Black friday: UJK Parf MK 2 Guide System €195 incl verzending

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.074
414
Shit, ik heb de 10% koring gemist. Maar voor de rest ben ik in blijde verwachting.

Mijn uiteindelijke idee is dat wanneer je een gatenbord hebt, deze prima kopieerbaar moet zijn met een simpele ecotoolfrees met bovenlager. Ik heb al een testje gedaan, en met een beetje geduld kun je het gat kopiëren zodat er een benchdog in past. Enige nadeel is dat te vroeg verwijderen van de (nog draaiende) frees je mal zou kunnen beschadigen. Ik had daar al een ander idee voor, maar deze aanbieding was toch wel interessant. Dit spul is zo waardevast dat ik het met een klein verlies zo weer door kan verkopen.
 

Taab

Actieve deelnemer
11 jun 2020
138
38
Omgeving Apeldoorn
De 10% was mooie bijvangst inderdaad, heb er zo nog aardig was accessoires bij kunnen bestellen en bleef daardoor nog ruim onder de huidige prijs. Ik heb mijzelf aangeleerd altijd te zoeken naar kortingscodes ik kom ze vaker wel tegen dan niet.

Voor deze prijs hoef je geen verlies te nemen verwacht ik. Al verkoop je hem door voor je eigen aanschafprijs heeft een ander nog steeds een goede deal.

Ik ben benieuwd wanneer ze uitgeleverd worden, heb nog geen verzendbericht gezien helaas.
 

mroden

Actieve deelnemer
13 feb 2013
214
69
Rotterdam Ommoord
De 10% was mooie bijvangst inderdaad, heb er zo nog aardig was accessoires bij kunnen bestellen en bleef daardoor nog ruim onder de huidige prijs. Ik heb mijzelf aangeleerd altijd te zoeken naar kortingscodes ik kom ze vaker wel tegen dan niet.

Voor deze prijs hoef je geen verlies te nemen verwacht ik. Al verkoop je hem door voor je eigen aanschafprijs heeft een ander nog steeds een goede deal.

Ik ben benieuwd wanneer ze uitgeleverd worden, heb nog geen verzendbericht gezien helaas.
Ik was er helaas niet bijtijds bij en in de nabije toekomst al voldoende andere projecten. Staat nog wel op de longlist om één of meerdere MFT bladen te boren dus houd me aanbevolen als ie stof loopt te happen bij je!
 
  • Leuk
Waarderingen: 3xtr3m3 en Taab

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.074
414
Mijn pakket is ook binnen. Woensdag de verzendmelding en 2 dagen later ontvangen met DPD. Het kan verkeren. Nu nog tijd vinden om wat gaten te gaan boren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Taab

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.