Timbr - (toekomstig) platform om aanbieders van massief hout te verbinden met wie ernaar op zoek is - enquête

jorisvh

Post veel
Ik volg sinds enige tijd Timbr, die een "tindr" platform voor houtbewerkers aan het opzetten zijn, in hun woorden:
Timbr is een platform waarin aanbieders van massief hout verbonden worden met zij die ernaar op zoek zijn. Een online community gericht op alternatief stamhout verkopen en aankopen. Timbr creëert een kader voor bedrijven en eenmanszaken actief in de groen- en houtsector, die op een makkelijke en doeltreffende manier hun reststroom van massief hout willen verkopen, en koppelt die aan ontwerpers, schrijnwerkers, kunstenaars of de handige DIY-er.
meer info op:
het initiatief staat nog in de startblokken (er is bvb nog geen app) en er wordt momenteel info over de noden verzameld via een enquête. ik had voorgesteld om hier te vragen de enquête in te vullen en dat werd aangemoedigd.
Je vraag in verband met het forum: delen mag zeker. Iedereen mag het invullen, Nederlander of Belg, maakt niet uit. De app zal voor iedereen toegankelijk zijn. Daarbij, Antwerps hout is bijvoorbeeld voor Nederlanders ook ‘lokaal’ als ze in het zuiden wonen. De app start in Vlaanderen, maar m’n dromen gaan verder ;) Dus delen mag absoluut en heel graag zelfs.
dus, iedereen die wil helpen om dit zo goed mogelijk aan zijn/haar noden te laten voldoen, invullen maar ...

edit:
voor alle duidelijkheid: ik heb geen link met de initiatiefnemers buiten dat ik geïnteresseerd volg wat ze doen. als dit onderwerp de regels overtreedt of hier niet thuishoort, hoor ik het graag.
 

jorisvh

Post veel
De enquete is wel heel erg bedoeld voor Belgie. Ik vraag me af of men er mee geholpen is om info uit NL te krijgen.
Het is zeker de bedoeling om in Vlaanderen op te starten.
Daarom had ik de vraag gesteld of ik moest vermelden dat vooral Belgische antwoorden gewenst waren maar het antwoord is dus: maakt niet uit, hoe meer input hoe beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: rinus

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
Als een enquête over hout begint met vragen naar naam en leeftijd en geen privacyverklaring... Volgens mij de AVG niet helemaal goed doorgelezen. Interessant voor een hout-dating app! Ingevuld met gefingeerde persoonsgegevens;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Charel09

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.766
983
Omgeving Eindhoven
Ik vraag me af of men er mee geholpen is om info uit NL te krijgen.
Dat ligt er natuurlijk aan waar in NL. Groningen/Friesland is misschien niet zo interessant, maar het deel van NL tegen België aan waarschijnlijk wel.
Ik ben bijvoorbeeld in een half uurtje in Turnhout (en kom sowieso vaker in VL) dus om exact bij de landsgrenzen op te houden is niet echt logisch.
En ik ben ook wel eens voor hout naar de andere kant van NL gereden (meestal wel als ik toch al in de buurt moest zijn), dus ook dan is afstand relatief.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.