Tijd om voor te stellen

Piet Simons

Nieuw lid
29 jul 2012
8
0
Al een aantal jaren volg ik met veel belangstelling alles op dit forum.
Alhoewel mijn officiële aanmelding ook al enige jaren geleden is gebeurd, vind ik het nu toch tijd om me aan jullie voor te stellen.
Werken met hout heeft altijd al mijn belangstelling gehad.
Wat heel lang geleden is begonnen met een figuurzaag en een timmerkistje is eigenlijk nooit meer over gegaan.
En nu (na bijna 40 jaren in het onderwijs werkzaam te zijn geweest) is dit nog altijd een geliefde bezigheid.
Het "doe-het-zelven" in het algemeen spreekt me wel aan, maar de houtbewerking springt er toch bovenuit.
Mijn "producten" variëren nogal van klein tot groot, van fotolijstje tot speelhuisje met klimtoestel en alles wat daar tussen zit.
(als mijn computervaardigheid wat groter was, zou ik hier wat foto's bij geplaatst hebben)
De laatse jaren gaat mijn belangstelling echter meer uit naar het bouwen van kleine handdraaiorgels.
Dit is een bijzonder leuke bezigheid, waar ook de nodige houtbewerking bij komt kijken.
Zo af en toe komt het (naast alle andere leuke en vooral leerzame onderwerpen) op dit forum ook aan de orde.
Hopelijk kunnen we nog lang genieten van alles wat hier aan de orde komt.

Groetjes,
Piet
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum! Goed om te lezen dat het zo leerzaam is :)

Over orgels kun je met Kor (Kiesvoorhout) praten, die heeft onlangs nog wat pijpen gemaakt.


Fons
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Welkom op het forum, dat je maar veel mag opsteken hier! Je computerskills moet je wel even ophalen, veel formumleden zijn gek op foto's! ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.