Te leen gevraagd: UJK Parf Guide System

macabre

Actieve deelnemer
5 aug 2020
100
34
67
Kollum Friesland
Ik zou graag voor een nieuw MFT blad deze set willen lenen tegen een redelijke vergoeding, of overnemen. Alles wordt vergoed.
Moet een nieuw blad maken en deze springt qua nauwkeurigheid eruit.


Bij voorbaat dank, Martin
 

HuubHangop

Actieve deelnemer
31 okt 2016
65
10
Maastricht
Ik zit in het Limburgse heuvelland, veel verder weg gaat niet lukken in NL :( Verzenden wordt me helaas wat te ingewikkeld, dan moet ik de linealen gaan inpakken in een koker..
 

macabre

Actieve deelnemer
5 aug 2020
100
34
67
Kollum Friesland
Allereest wil ik je bedanken dat je de moeite hebt genomen om te reageren, dat is al heel wat!
Ik had zelf (bij retour zenden) ook al zitten denken, "hoe doe ik dat met die 2 linialen? Ik had in gedachten, 2 stroken hout en daar de linialen tussen en met Duck tape omwikkelen. Koker lijkt me iets lastiger inderdaad.
Maar jij moet het verzenden, ik later retour, maar in elk geval toch bedankt.
Gr. Martin
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Het parf guide systeem wordt geleverd in een kartonnen koker waar het hele spul in past zal wel iets langer zijn dan 1 meter dan zit je meteen weer met andere verzend kosten, nameten hoe leng die koker is kan ik niet meer.
Zelf de 2e versie toen aangeschaft en ja het is even een uitgave maar het gemak heb je er ook van. In een relatief korte tijd heb je een nieuwe mft plaat.
Als je de mogelijkheid hebt zou ik zeggen schaf zo'n set aan, een plaatje MDF is de prijs niet en zitten er te veel zaag snedes in de plaat of is die om wat voor een reden dan ook anders beschadigd even nieuw plaatje maken klaar.
Hoef je ook niet zo voorzichtig te zijn ;) kun je je gedachten bij het werkstuk houden i.p.v. het werkblad :)
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.778
932
Leeuwarden
Op dit topic kwam een vervolgdicussie over alternatieven voor het systeem. Deze is nu in een afzonderlijk topic ondergebrach.

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.