Te koop: Triton vlak- en vandiktebank

Sparrows

Actieve deelnemer
5 jul 2024
94
72
Den Haag
.... Het valt me wel op dat het vaak "eendagvlinders" zijn
Ja mij bekruipt soms ook het idee dat een iemand alleen lid lijkt te worden om te kunnen kopen/verkopen en zo (m.i.een beetje ten onrechte) gebruik te maken van de goodwill onder woodworkers.
Had zoiets vorige ook al hier met een nieuw lid die hier zijn spullen dumpt.
Ik doe een bod per pb, hoor een week lang geen reactie en moet in zijn verkoop topic lezen dat het verkocht is.

Maar dit is off-topic. Misschien beter om een topic te openen over verkoop misstanden
GOED idee

HarisWoodshop

Nieuw lid
3 mei 2024
22
45
België
www.instagram.com
Ja mij bekruipt soms ook het idee dat een iemand alleen lid lijkt te worden om te kunnen kopen/verkopen en zo (m.i.een beetje ten onrechte) gebruik te maken van de goodwill onder woodworkers.

Zeker niet mijn bedoeling zoals je zegt. Heb onmiddellijk de forum gesteund door reclame weg te halen. Mensen helpen en zelf bijleren is mijn doel, laat staan misbruik maken van de goodwill van mensen. 2de hands kopen en verkopen doe ik niet veel. Heb geen verkeerde bedoelingen, nooit gehad in heel mijn leven. Kan me ook niet blijven excuseren..

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
9.099
2.538
Klein-Brabant, Vlaanderen
Misschien beter om een topic te openen over verkoop misstanden
of hoe ze te vermijden

we zouden kunnen aanmoedigen dat, wie interesse heeft voor een aangeboden iets, daarop in het draadje met 'PB' antwoordt
dan weten de andere collega's of er reeds een geïnteresseerde is
uiteraard stuurt de geïnteresseerde een PB naar de aanbieder stuurt

een apart draadje om de minder betrouwbare verkopers op te lijsten ?

een aanvulling aan het reglement om misverstanden ed te beperken ?

in praktijk beslist uiteindelijk de aanbieder hoe de verkoop verloopt

Superbra

Actieve deelnemer
16 feb 2014
478
224
Wetteren, Belgie
in praktijk beslist uiteindelijk de aanbieder hoe de verkoop verloopt
Precies dit. Er kunnen veel regels zijn maar die kunnen niet afgedwongen worden. Het is en blijft een kwestie van wederzijds respect en vertrouwen.

Ik zit nu ruim tien jaar op dit forum en voel me hier thuis. Hoewel ik nog niemand effectief ontmoet heb, heb ik toch het gevoel een band te hebben. Misschien is het naïef van mij, maar ik zie jullie als een gezellige groep cafévrienden. En die handelen niet met elkaar zoals hier gebeurd is. Dit verwacht ik op het Belgische 2dehands of het Nederlandse Marktplaats maar niet hier.

Ik zeg het nogmaals: ik ben misschien naïef maar zo voel ik het aan. Mijn vrouw zegt in dergelijke situaties: ' Wat gebeurd is, is gebeurd. Trek je conclusies voor een volgende keer '

• Leuk
Waarderingen: Roel22 en Rik Hechtel

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.