Te koop: Triton vlak- en vandiktebank

HarisWoodshop

Nieuw lid
3 mei 2024
22
45
België
www.instagram.com
Triton TPT125 en TSPL152 + 2 pushblocks (en eventuele planerbed voor vandikte) te koop.

Vraagprijs:
200€ vandiktebank
100€ vlakbank
250€ voor beide banken

Ophalen in Mortsel, Antwerpen, België.

Beide banken middelmatig gebruikt gedurende een jaar ongeveer. Werken allebei zeer goed, zonder enige schade. Messen zijn nog ok.

Vorig jaar gekocht via Sautershop. Digitale facturen beschikbaar indien gewenst.

Niet aanwezig: reservemessen, gebruikershandleiding, originele dozen/verpakking en geen beschermkap van de vlakbank.

Bijlagen

• IMG_1256.jpeg
    IMG_1256.jpeg
    183 KB · Weergaven: 86
  • IMG_1260.jpeg
    IMG_1260.jpeg
    153,5 KB · Weergaven: 85
  • IMG_1261.jpeg
    IMG_1261.jpeg
    147,6 KB · Weergaven: 81
  • IMG_1259.jpeg
    IMG_1259.jpeg
    170,1 KB · Weergaven: 80
  • IMG_1258.jpeg
    IMG_1258.jpeg
    155,9 KB · Weergaven: 72
  • IMG_1257.jpeg
    IMG_1257.jpeg
    72,9 KB · Weergaven: 81
Laatst bewerkt:

ptklapwijk

Actieve deelnemer
7 apr 2022
25
5
Bergschenhoek
Ik geef aan dat ik hem graag op kom kopen van je, jij geeft een tijdvak aan waarin dat kan, ik doe een voorstel voor een tijd en daarna blijft het stil. Meer is er toch niet nodig voor een afspraak?

Snap ook wel dat je liever 400 dan 250 voor krijgt vind het alleen niet chique meer kan ik er niet van maken.

• Leuk
Waarderingen: thomasz en Roel22

48rmc

Post veel
2 dec 2021
773
298
Middelburg
Nou zeg, dat is wat ik noem kwalitatief uitermate teleurstellend. Ik weet precies hoe bedrogen je je voelt. In mijn boekje is first come diegene met wie als eerste een overeenkomst wordt bereikt.
En dit is niet de eerste keer zelf had ik iets gelijkwaardigs (pennenmal voor de zaagtafel) en kreeg dezelfde k.t smoes te horen, ik zou zeggen grijp in Moderators en royeer dit soort lieden. Het valt me wel op dat het vaak "eendagvlinders" zijn

• Verdrietig
Waarderingen: HarisWoodshop

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
373
293
Schouwen-Duiveland
Had zoiets vorige ook al hier met een nieuw lid die hier zijn spullen dumpt.
Ik doe een bod per pb, hoor een week lang geen reactie en moet in zijn verkoop topic lezen dat het verkocht is.

Maar dit is off-topic. Misschien beter om een topic te openen over verkoop misstanden

• Leuk
Waarderingen: Sparrows

ikbeneyal

Actieve deelnemer
18 jan 2023
34
13
Gilze (NB)
ik zou zeggen grijp in Moderators en royeer dit soort lieden. Het valt me wel op dat het vaak "eendagvlinders" zijn
Nou nou, een beetje rustiger kan ook. Het is vervelend als het zo loopt, maar het is echt niet het einde vd wereld. Je overlegt en ondertussen wordt er elders een hogere prijs geboden. Ja, het zou op zo'n moment uiteraard netjes zijn de ander daar even van op de hoogte te stellen, maar de hier geuite boosheid vind ik wat overdreven.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.