Fijne draaibank te koop!
Zware robuuste machine, 750 W / 1 pk motor, met poelies en snaar voor 8 verschillende snelheden.

Heeft een draaibare kop, die je kan vergrendelen op vaste posities (22,5 45 graden etc)
De basis van de machine is 103 cm breed, het bed is 85 cm, tussen de centers kun je tot 60 cm draaien.
Boven het bed kan je tot 40 cm diameter draaien, met de kop naar buiten gedraaid zelfs nog meer.
Er zitten twee beitelsteunen / leunspanen bij, eentje van 30 cm, en een kleine van iets meer dan 10 cm.
De losse kop heef een pinole die 10 cm uitgedraaid kan worden, de vaste en losse kop hebben een morse conus 2 opname.
Er zitten twee tegencenters bij, een vaste en een meedraaiende.

Er zit een SuperNova chuck bij, met 50 mm zwaluwstaarbekken, en een wormschroef.
Ook een faceplate ring voor op de chuck, en een 4 tands meenemer (met morse conus 2, die steek je in de vaste as)

Verder nog een uitwerpstang uiteraard.
En ook een drieklauw, handig als je klein en/of rond draait.
Aan / uit schakelaar is een zelfgemaakt, magneisch en verplaatsbaar dus.

Documentatie zit er ook bij, en voor als je wilt een bosje draaibeitels.
Daarvan plaats ik hierna nog de foto's (er passen er maar 10 in een bericht)
Het kastje waar de draaibank nu op staat hoort er niet bij.
Het is echt een fijne en betrouwbare machine waar je heel veel mee kan.
Ik doe 'm toch van de hand, omdat het draaivirus me serieus te pakken heeft en ik voor iets nóg sjiekers ga...
Ik hoef er niet de hoofdprijs voor, en zeker ook leuk als er iemand blij mee is.
Volgens mij een superset om te starten of een heel mooie upgrade als je van een eenvoudige machine komt.
Vraagprijs 500 euro.
Zware robuuste machine, 750 W / 1 pk motor, met poelies en snaar voor 8 verschillende snelheden.

Heeft een draaibare kop, die je kan vergrendelen op vaste posities (22,5 45 graden etc)

De basis van de machine is 103 cm breed, het bed is 85 cm, tussen de centers kun je tot 60 cm draaien.
Boven het bed kan je tot 40 cm diameter draaien, met de kop naar buiten gedraaid zelfs nog meer.
Er zitten twee beitelsteunen / leunspanen bij, eentje van 30 cm, en een kleine van iets meer dan 10 cm.
De losse kop heef een pinole die 10 cm uitgedraaid kan worden, de vaste en losse kop hebben een morse conus 2 opname.
Er zitten twee tegencenters bij, een vaste en een meedraaiende.

Er zit een SuperNova chuck bij, met 50 mm zwaluwstaarbekken, en een wormschroef.
Ook een faceplate ring voor op de chuck, en een 4 tands meenemer (met morse conus 2, die steek je in de vaste as)

Verder nog een uitwerpstang uiteraard.
En ook een drieklauw, handig als je klein en/of rond draait.

Aan / uit schakelaar is een zelfgemaakt, magneisch en verplaatsbaar dus.

Documentatie zit er ook bij, en voor als je wilt een bosje draaibeitels.
Daarvan plaats ik hierna nog de foto's (er passen er maar 10 in een bericht)
Het kastje waar de draaibank nu op staat hoort er niet bij.
Het is echt een fijne en betrouwbare machine waar je heel veel mee kan.
Ik doe 'm toch van de hand, omdat het draaivirus me serieus te pakken heeft en ik voor iets nóg sjiekers ga...
Ik hoef er niet de hoofdprijs voor, en zeker ook leuk als er iemand blij mee is.
Volgens mij een superset om te starten of een heel mooie upgrade als je van een eenvoudige machine komt.
Vraagprijs 500 euro.
Bijlagen
Laatst bewerkt: