Te koop slijpinrichting en borenslijper voor Creusen dubbelslijper. 15 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Domherre

Nieuw lid
9 feb 2018
9
0
s6C2C37B8-453F-4B8C-926F-793D086F392A.jpgslijpinrichting voor Creusen 7000 serie, inclusief borenslijper maar 15 euro samen. Zonder Ferrock slijpmachine

Laatst bewerkt:

Smans

Actieve deelnemer
14 mrt 2014
69
7
Tilburg
Beste Domherre

Ik wil de slijpinrichting en borenslijper graag van je overnemen

Graag een reactie voor de afhandeling

Domherre

Nieuw lid
9 feb 2018
9
0
Beste Smans,

je kunt de slijpinrichting komen ophalen. Ik woon in Zieuwent in de Achterhoek. Dat kan nog tot dinsdag. Daarna ben ik tot 4 maart weg . Het zou eventueel ook daarna kunnen, dan hou ik het voor je vast.
laat maar weten wat je wilt.

mvg

willem

Smans

Actieve deelnemer
14 mrt 2014
69
7
Tilburg
Willem

ophalen is geen optie wegens de afstand
Ik haak af
Verkoop maar aan een ander

groet Cees

XL500SZ

Actieve deelnemer
1 mei 2017
106
32
Groningen
www.kiwood.nl
Hallo Domherre,

zou de borenslijper graag overnemen, mooie toevoeging voor de slijpmachine.
Als u hem vast zou kunnen houden tot na 4 maart, dan kom ik hem een keer halen als ik daar in de buurt op bezoek ben bij schoonfamilie / vrienden.
Kan hem wel vooruit betalen als u dat wilt.

Groetjes,
Pascal

Wim1965

Actieve deelnemer
23 apr 2017
193
6
Ik heb ook een Creusen slijpinrichting maar alleen voor beitels en verfkrabbers. Sinds ik een Tormek heb, staat Creusen stof te happen. Misschien iets voor Eric55.

Even voor de duidelijkheid, ik heb alleen de slijphulp voor beitels en verfkrabbers, NIET de slijpmachine zelf van Creusen.

Laatst bewerkt:

Wim1965

Actieve deelnemer
23 apr 2017
193
6
Het is wel telkens weer een kwestie van de goede slijphoek instellen, maar dat is bij de Tormek idem dito. Daar heb ik op de draaiguts met een stift een streepje gezet, als die samenvalt met de klemring is de hoek goed. Ik heb de draaiguts-slijphulp wel zelf gemaakt ipv gekocht maar werkt verder identiek.
De Creusen slijphulp heeft 2 voetdelen waarmee die onder de werkbankslijpmachine vastgezet kan worden, zodat de machine aan de handgreep meegenomen kan worden inclusief de slijphulp.

Groet van Wim.

Eric55

Actieve deelnemer
6 dec 2015
353
35
N.O Veluwe
Ik heb ook een Creusen slijpinrichting maar alleen voor beitels en verfkrabbers. Sinds ik een Tormek heb, staat Creusen stof te happen. Misschien iets voor Eric55.

Even voor de duidelijkheid, ik heb alleen de slijphulp voor beitels en verfkrabbers, NIET de slijpmachine zelf van Creusen.

Is me ook wat... Wordt me een slijphulp aangeboden, en reageer ik netjes dat ik hem graag wil en afhandel via PB.... Krijg ik een reactie terug dat die verkocht is aan een ander via PB.
Lekker zaken doen hier...

XL500SZ

Actieve deelnemer
1 mei 2017
106
32
Groningen
www.kiwood.nl
ze gaan blijkbaar als warme broodjes, heb ook geen succes.

Staat er ook een merk op de borenslijpinrichting? Is dit van Creusen zelf of een ander merk?
Lijkt me een handige toevoeging op de slijpmachine, misschien zijn ze nog ergens nieuw te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.