Mijn oude Makita slagtol kreeg een tijd geleden vliegles van een steiger af, waardoor de body net onder de schroefkop was gescheurd. Hij deed het verder nog wel, maar als er beweging in de kop zit schroeft het niet fijn.
Ik heb toen een nieuwe Makita DTD153 gekocht, maar vond het toch zonde om die oude zomaar weg te gooien. Dus ik ben er pas eens voor gaan zitten, heb dat ding uit elkaar gehaald en gelijmd, en nu werkt hij weer als nieuw.
Daarom mag de "nieuwe" aankoop weg. Hij is maar een paar keer gebruikt en ziet er nog goed uit. Hij komt in een Mbox met inlay en handleiding maar ZONDER accu. Zo heb ik hem ook gekocht.
Ik wil er graag € 100 euro voor hebben.
Ophalen heeft de voorkeur. Verzenden is mogelijk via DHL a € 6,45

Ik heb toen een nieuwe Makita DTD153 gekocht, maar vond het toch zonde om die oude zomaar weg te gooien. Dus ik ben er pas eens voor gaan zitten, heb dat ding uit elkaar gehaald en gelijmd, en nu werkt hij weer als nieuw.
Daarom mag de "nieuwe" aankoop weg. Hij is maar een paar keer gebruikt en ziet er nog goed uit. Hij komt in een Mbox met inlay en handleiding maar ZONDER accu. Zo heb ik hem ook gekocht.
Ik wil er graag € 100 euro voor hebben.
Ophalen heeft de voorkeur. Verzenden is mogelijk via DHL a € 6,45