Te koop Makita accu-schrobzaag en accu-boormachine

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.376
833
70
Veldhoven
Omdat ze al meer dan 7 jaar ongebruikt in de kast liggen, wil ik twee Makita's opruimen.
Het gaat om de legendarische DW6095D schroefboormachine met twee 9,6V NiMh accu's. Die zijn niet meer 100%, maar als je eens zo'n klusje hebt waarbij je veel boor- en schroef- en verzinkwerk hebt, is het toch handig.
En de Makita reciprozaag JR102D (10,8 V) die ik sinds de badkamerrenovatie (ook 7 jaar geleden) nooit meer heb gebruikt.
Ik hoef er de hoofdprijs niet voor te hebben.
Ik denk aan 50 euro voor deze twee apparaten. (Meer mag ook natuurlijk :cool:, maar een redelijk bod mag ook)
Op te halen in Veldhoven. Verzenden is momenteel moeilijk omdat ik momenteel door een lymfe oedeem in mijn linkerbeen slecht ter been ben. Lopen en fietsen doet veel pijn momenteel. En autorijden? Ik kan mijn been zo slecht buigen dat ik amper in en uit de auto kan komen.

20220521_125925.jpg20220521_125841.jpg20220521_125835.jpg
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.949
90
West-Friesland
Ik kan je er ook niet van af helpen anders ligt het maar mijn kast.

Maar jammer Jan van die problemen met het been, hopelijk voor de open hout dag weer wat beter.
Beterschap gewenst vanuit West-Friesland.(y)

Mvg, Ger. :).
 
  • Geweldig
Waarderingen: Jan van den Broek

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.376
833
70
Veldhoven
Ik kan je er ook niet van af helpen anders ligt het maar mijn kast.

Maar jammer Jan van die problemen met het been, hopelijk voor de open hout dag weer wat beter.
Beterschap gewenst vanuit West-Friesland.(y)

Mvg, Ger. :).
Dankjewel Ger. Ik hoop het ook dat ik weer gauw mobiel ben.
Momenteel zit ik in twee trajecten.
Traject 1: Drie weken lang tweemaal per week zwachtelen en als het (onder) been dan dun genoeg is, een steunkous. Dat is allemaal niet eens zo spannend. Maar het grootste probleem is een tweemaal zo dik opgezwollen bovenbeen wat ook heel veel pijn doet en waar de therapeut en de huisarts geen vinger op kunnen leggen. Daarom....
Traject 2: Een antibiotica kuur omdat de dokter stiekem aan een bacteriële infectie in het bovenbeen denkt.
Nog een week te gaan met die antibiotica en dan hopelijk verbetering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.