Te koop: kd eiken schaaldelen

janwillem

Actieve deelnemer
14 sep 2015
549
58
Groningen
In mijn enthousiasme en door het meubelboulevard-effect (in de winkel leek het niet zo groot...) met wat meer hout teruggekomen van de houthandel.
PXL_20250821_120554250.jpg
PXL_20250821_123842251~2.jpg

Ik wil uiteraard niet van de hele partij af, maar wat ruimte in de werkplaats is fijn (anders een grote schoonmaak binnenkort). Zijn er mensen die interesse hebben in één of enkele schaaldelen? Af te halen in Groningen. Vraagprijs per kuub €1500? Te berekenen per deel.
Afmetingen tussen:
2.4m lang x 34cm breed x 5cm dik en
2.8m land x 60cm breed x 6.5cm dik.

• Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

jmartens

Actieve deelnemer
28 dec 2014
203
69
Zou wel wat willen overnemen, maar de afstand is het probleem. Vanuit het uiterste puntje van Zuid-Limburg is dat niet economisch. Succes met de verkoop!

• Leuk
Waarderingen: janwillem

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
3.314
1.049
Enschede, Twente
Het loopt nog niet storm :) Is de vraagprijs te hoog, zijn de foto's niet goed?
In ieder geval, bij deze even een "schopje" omhoog.
Je kunt natuurlijk even bij een paar houthandels de actuele prijzen bekijken, maar ik schat zelf in dat je bij 1500 Euro toch al richting A meubelkwaliteit gaat & of dat correspondeert met je aanbod kan ik met deze foto’s niet beoordelen.
misschien een stukkie schaven en opnieuw een plaatje maken?

kees poortman

Actieve deelnemer
21 sep 2015
82
63
Oosterbeek
Het loopt nog niet storm :) Is de vraagprijs te hoog, zijn de foto's niet goed?
In ieder geval, bij deze even een "schopje" omhoog.
Gezien de bedragen die begin dit jaar op de rondhoutveiling betaald werden, denk ik dat je te hoog zit met je vraagprijs.
Zeker: het is gezaagd en droog en minstens een keer vervoerd, dus meer waard dan op de veiling..... maar € 1500,= voor een kuub is erg hoog:confused:

jorisvh

Post veel
Gezien de bedragen die begin dit jaar op de rondhoutveiling betaald werden, denk ik dat je te hoog zit met je vraagprijs.
Zeker: het is gezaagd en droog en minstens een keer vervoerd, dus meer waard dan op de veiling..... maar € 1500,= voor een kuub is erg hoog:confused:
Natte stammen vergelijken met oven gedroogde boolplanken heeft weinig zin.

Van prijzen van rondhout heb ik geen idee maar een factor 2 zou me geenszins verbazen.

Als je al KD boolplanken vindt voor 1.500€/m3 dan zal dat excl btw zijn, per hele bool (incl hart en eindplanken met erg schuine kanten, …), eerder 2 dan 3m lang, niet al te mooie kwaliteit (scheuren, noesten, …).

Voor KD bekantrecht betaal je makkelijk nog eens 2x zoveel excl btw, tenzij voor zgn, “shorts” voor traptredes.

Edit: zoals @ZotVanHout ondertussen ook al aangegeven had.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.