[Te koop]Greisinger GMK 100 non destructive houtvochtmeter met garantie

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Deze houtvochtmeter werkt capacitief, dus je hoeft geen pinnen in het hout te slaan om het vochtgehalte te meten. Je hoeft enkel het apparaatje op het hout te leggen of er tegen aan te houden en op een knop drukken. Nou ja, je moet eerste de houtsoort selecteren en dan kun je pas meten. De meter heeft een lijst met bijna 100 houtsoorten. Andere houtsoorten kun je ook meten door het soortelijk gewicht op te geven en ook bouwmaterialen kun je meten Deze meter heeft 2 diepteinstellingen, namelijk 10 mm en 25 mm. Hierin onderscheidt deze zich van veel andere meters en maakt deze veel veelzijdiger dan veel andere meters. Greisinger is een Duits kwaliteitsmerk. Dat zie je ook in de nauwkeurigheid, de afwijking is volgens het bijgeleverde testrapport 0,7%. De meter is in oktober 2020 aangekocht bij Conrad voor €179 en heeft garantie tot oktober 2022.

Waarom ik de meter verkoop is een lang verhaal. Ik had een tijd geleden een tweedehands Brookhuis FMD-6 meter gekocht. Dat is een professionele gekalibreerde inslagmeter van ruim €1200. Totale overkill voor mij, maar kon deze voor een fijn prijsje krijgen. Echter is deze kapot gegaan en de reparatiekosten zijn erg hoog. Brookhuis biedt mij een leuke korting aan op een nieuwe meter. Mocht ik de Greisinger voor een goede prijs kunnen verkopen, dan koop ik een nieuwe Brookhuis met korting. Krijg ik geen leuk bod, dan hou ik de Greisinger.

De vraagprijs is €140 en de meter ligt in Maastricht. De meter is in nieuwstaat en met alle toebehoren. Extra zit er een geplastificeerde lijst met houtsoorten bij. Een kopie van de factuur zit er bij voor de garantie.

IMG_8200.jpeg

IMG_8202.jpeg

IMG_8204.jpeg

IMG_8203.jpeg

IMG_8201.jpeg
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Natuurlijk mag dat! Ik kan het in België op de post doen, dus de verzendkosten zullen meevallen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.