Te koop gevraagd 3 flens poelie

Chilm

Nieuw lid
21 jun 2021
6
0
Hilversum
Hi,

ik ben op zoek naar een 3 flens getrapte poelie met een asgat van 13 mm met spie.
De buitenste flens heeft een diameter van 110 mm.

Zie bijgevoegde foto:




poelie.jpeg
 

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
545
58
Oostzaan
Moet je zelf nog even een gat in maken.😏
of deze
 

Chilm

Nieuw lid
21 jun 2021
6
0
Hilversum
Dank voor je input, zelf een gat boren gaat nog wel maar er dan een spiebaan in maken gaat hem niet worden. Mijn hoop was gevestigd op een overname van een gebruikte poelie :)
 

paulus

Actieve deelnemer
29 dec 2011
82
4
Wijchen
Zie ook mijn reactie bij jouw topic in 'houtbewerkers stellen zich voor': de firma Kelders in Boxmeer
 

XL500SZ

Actieve deelnemer
1 mei 2017
206
70
Groningen
www.kiwood.nl
Zal wel lastig worden deze kant en klaar te vinden, tenzij het als reserveonderdeel van een machine ergens te vinden is. Ben ook wel eens op zoek geweest naar een kant en klare 3 traps poelie voor een kolomboor, maar geen succes gehad.

Je zou misschien iemand kunnen vinden die brootsen heeft, daar kun je de spiebaan er mee in maken.
Heb er ook wel een paar, maar niet in 5mm voor spie die in as 13 hoort.

Of een oude chinese 13 in het dozijn kolomboor die je voor een euro of 40 tweedehands kunt kopen heeft misschien de poelie die je zoekt.
 

Bernard43

Actieve deelnemer
13 jan 2017
234
71
Schoten me nog te binnen:
Heb bij beide wel besteld, geen idee hoe het met chronos tegenwoordig gaat na de brexit.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.