Te koop: gatenpaneel, gereedschap ophangsysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
215
117
Aangeboden:
Twee gebruikte Toolcraft muurplaten met gaten, met zo'n 50 haakjes in twee lengtes.

Omschrijving:
Ik heb deze gereedschaphouders een hele tijd gebruikt om tape en klein gereedschap op te hangen, maar nu geen plek meer voor deze houders in mijn werkplaatsje. Als iemand anders ze kan gebruiken kan hij ze gratis komen ophalen in Enschede.

Liever geef ik ze aan iemand hier die ze kan gebruiken, dan dat ik hem op marktplaats (of in de kliko) zet.

1646812982203.png
Het zijn twee platen van 50x39 die origineel bij Conrad gekocht zijn. Er zitten een hele boel haakjes (en schroefjes om hem op te hangen) bij. Deze haakjes zijn prima geschikt voor rollen tape, schroevendraaiers of ander klein gereedschap.
Het systeem is verder niet extreem stevig, maar voor die paar extra dingen ophangen kan het wel handig zijn.

Als ik vanmiddag thuis ben kan ik wel zelf een foto maken van de platen, voorlopig even een Conrad foto.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.