Te koop Freestafel Scheppach HF50 weinig gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.373
830
69
Veldhoven
Te koop

Tafelfrees. Scheppach HF50 230V 1500 Watt.

Kostte 6 oktober 2019 €233,00 bij Amazon.de

Extra spantangen er bij gekocht zodat alles er in past.

6 mm - ¼ inch - 8 mm - 12 mm - ½ inch

Twee tafelverbreders.

Waarom nu alweer weg?

Ik had de machine (vooral de geleider) geheel aan mijn wensen aangepast. Die geleider is van kunststof en werd helemaal thermisch vervormd geleverd. Daar heb ik de bruikbare delen afgezaagd, vlak gefreesd en op een mooi stevig stuk aluminium hoekprofiel geschroefd.

Één van de twee tafelverbreders werd geleverd met een positieve deuk. Die is er uit geklopt.

De twee ontbrekende spantangen er bij gekocht en klaar was kees. Ik was tevreden en trots op mezelf, dat ik het gefikst had voor weinig. Machientje doet zijn werk goed, maar wel lawaaiig.

Maar toen kwam er opeens op dit forum een buitenkansje voorbij: Een KREG freestafel met 2400 Watt Triton frees er onder voor een prijsje om je vingers bij af te likken.

Dus daarom is de Scheppach nu te koop.

Ik heb lang zitten dubben wat ik moet vragen.

€175,00 lijkt mij een zeer redelijke prijs voor op het forum. En ik sta open voor serieuze biedingen.

Op Marktplaats zet ik hem neer voor bieden vanaf 175,00

Wel graag ophalen in Veldhoven, want het is toch stiekem een fors ding.

Indien de afstand bezwaarlijk is voor een aspirant koper, dan kan ik altijd een eind tegemoet rijden als de vraagprijs word geboden.

DSC_0647.JPGDSC_0648.JPGDSC_0649.JPGDSC_0650.JPGDSC_0651.JPGDSC_0652.JPGDSC_0653.JPGDSC_0654.JPGDSC_0655.JPGDSC_0656.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.