Te koop Draaibank LMS

Plons

Nieuw lid
12 sep 2012
15
1
Delft
Te koop:
Oud Draaibankje LMS met slechte motor.
Tussen de centers 800mm

Voor deze draaibank heb ik bus laten maken met de draad van draaibank aan de binnenzijde en M33 als buiten draad.
Hierdoor kun je elke moderne klauwplaat op deze bank monteren.

De Motor is slecht, waarschijnlijk heeft deze te lang stil gestaan en zijn de lagers van de motor aangetast.
De hoofd as loopt als een zonnetje en is trillingsvrij!

Dus voor de hobbyist die een zeer goedkoop draaibankje wil ,met de door veel mensen gezochte m33 vulbus.

Tegen de kosten (125.-)voor het vervaardigen van de m33 vulbus, is deze bank in Makkum (Fr) af te halen.

De op de foto afgebeelde klauwplaat, wordt niet meegeleverd!.

Met groet,

Ton van Loon
mail: t.vanloon@xs4all.nl
 

Bijlagen

  • IMG_8333.JPG
    IMG_8333.JPG
    99,3 KB · Weergaven: 91
  • IMG_8335.JPG
    IMG_8335.JPG
    77,3 KB · Weergaven: 85
  • IMG_8336.JPG
    IMG_8336.JPG
    91,5 KB · Weergaven: 78
  • IMG_8338.JPG
    IMG_8338.JPG
    37,9 KB · Weergaven: 81
  • IMG_8339.JPG
    IMG_8339.JPG
    107,1 KB · Weergaven: 90

Plons

Nieuw lid
12 sep 2012
15
1
Delft
Door het uitblijven van enige reactie en ik het zonde vind om dit leuke machientje in de metaalbak op de gemeentewerft te gooien, ga ik de vraagprijs verlagen naar €75.-
Ik hoop dat er iemand is, die deze draaibank een tweede leven wil geven.
De kosten voor het draaien van de besproken en meegeleverde M33 vulbus liggen hoger dan de vraagprijs.
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.584
1.803
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Hoi Plons,

ik wil op termijn wel iets met een draaibank doen maar als ik het goed begrijp zijn we er met deze nog niet? De motor moet gereviseerd, klauwplaat regelen, misschien hier en daar nog wat afstellen (geen idee?). Als ik heel brutaal ben wil ik voor de benzinekosten wel langskomen om het ding een 2e leven te geven, maar 75 euro heb ik er dan niet voor over.

Probeer hem eerst te verkopen (als dat lukt altijd goed natuurlijk) en mocht het echt niet lukken hou ik me aanbevolen.
 

Plons

Nieuw lid
12 sep 2012
15
1
Delft
Beste Trigger,

Dit lijkt mij inderdaad een maatje te brutaal.
Maar dit was vanmiddag wel een mooie aanleiding om de motor is open te halen.
resultaat: een vast gelopen lager gesmeerd en de zaken lopen weer als een zonnetje.

Dus wie gaat deze draaibank met M33 vulbus voor €75.- een tweede leven geven?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.