Te koop div Festo / Festool / DeWalt machines

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Vanwege “klus moeheid” verkoop ik diverse machines; allen in goede staat uiteraard.
De machines zijn te testen / op te halen in Hardenberg

DeWalt DW745 met inklapbaar onderstel; vrpr 450 euro
Festool Kapex KS60E; vrpr 450 euro
Festool OF1010; vrpr 250 euro (incl. set freesjes)
Festo AXT55 met lineaal; vrpr 150 euro
Festo RS3E; vrpr 60 euro

ik denk “nette” prijzen te vragen dus verwacht aub niet dat er veel onderhandelingsruimte is; in de afronding kome we er vast wel uit.

IMG_1067.jpgIMG_1068.jpgIMG_1070.jpgIMG_1069.jpgIMG_1075.jpgIMG_1076.jpgIMG_1077.jpgIMG_1078.jpgIMG_1079.jpgIMG_1082.jpg
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.071
2.598
Vermoedelijk 1400mm. En het oude type met een enkele sleuf. Ik heb de zelfde machine. Nog met een gewoon snoer.
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Korte update: de Kapex en DeWalt zijn inmiddels opgehaald door hun nieuwe baasjes; de frees, cirkelzaag en schuurmachine zijn nog beschikbaar.
groets, Erik
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Joost was de eerste die reageerde, dus de frees is nu ook verkocht.

Voor de invalzaag en schuurmachine sta ik open voor een redelijk bod…
 

-Peters-

Actieve deelnemer
19 sep 2016
136
42
Joost was de eerste die reageerde, dus de frees is nu ook verkocht.

Voor de invalzaag en schuurmachine sta ik open voor een redelijk bod…


Zou je de invalzaag en schuurmachine kunnen versturen? Zo ja dan heb ik wel interesse in de 2 samen.
 

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Korte update: de Kapex en DeWalt zijn inmiddels opgehaald door hun nieuwe baasjes; de frees, cirkelzaag en schuurmachine zijn nog beschikbaar.
groets, Erik
Wat een vooruitgang, de Metabo is niet te vergelijken met de Kapex, geen zwabberende zaagblad meer, rentescherp zaagsnede, 45graden ook echt 45 graden en niet ergens in de buurt.
De Metabo is goed om pallethout kort te zagen voor de open haard.
 

Aardappel

Actieve deelnemer
22 mei 2020
191
118
Den Bosch
Wat een vooruitgang, de Metabo is niet te vergelijken met de Kapex, geen zwabberende zaagblad meer, rentescherp zaagsnede, 45graden ook echt 45 graden en niet ergens in de buurt.
De Metabo is goed om pallethout kort te zagen voor de open haard.
Jaja, doe maar stoer met je Kapex.
Zit ik hier nog te kijken met zo'n 'open-haard-metabo'.
Haha, nee man, veel plezier ermee. Was echt een mooie koop, soms kom je er wel een tegen voor die prijs maar die is dan professioneel gebruikt en deze zag er als nieuw uit. (y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.