Te koop: Dewalt Lintzaag BS/1310

Status
Niet open voor verdere reacties.

Semmie

Actieve deelnemer
17 feb 2019
36
2
Almelo, Nederland
Deze zware en degelijke lintzaagmachine mag weg naar een liefhebber. De machine werkt gewoon maar ik vind dat het zaaglint een beetje heen en weer loopt over de wielen en vermoed dat dat kan worden verholpen door de wielen te voorzien van nieuwe banden. De bijbehorende banden heb ik ook al gekocht. Verder zijn de blokjes die het zaaglint moeten geleiden aan de bovenkant ver afgesleten en ontbreken ze aan de onderkant. Uiteraard zit de houder voor deze blokjes er wel gewoon nog netjes.
Kwestie van nieuwe blokjes kopen of zelf maken uit hardhout. Ik kom er niet aan toe om deze machine weer perfect te maken en heb 'm kennelijk ook niet zo nodig als dat ik dacht. Omdat mijn werkplaats best krap is verdient 'ie daarom een beter leven elders. Af te halen in Almelo. Prijsidee: 100 euro.
Oh ja, ik heb er ook nog twee nieuwe zaaglinten bij.dewalt1.jpgdewalt2.jpgdewalt3.jpgdewalt4.jpgdewalt5.jpgdewalt6.jpgdewalt8.jpgdewalt9.jpgdewalt91.jpgdewalt92.jpg
 

Semmie

Actieve deelnemer
17 feb 2019
36
2
Almelo, Nederland
Deze zware en degelijke lintzaagmachine mag weg naar een liefhebber. De machine werkt gewoon maar ik vind dat het zaaglint een beetje heen en weer loopt over de wielen en vermoed dat dat kan worden verholpen door de wielen te voorzien van nieuwe banden. De bijbehorende banden heb ik ook al gekocht. Verder zijn de blokjes die het zaaglint moeten geleiden aan de bovenkant ver afgesleten en ontbreken ze aan de onderkant. Uiteraard zit de houder voor deze blokjes er wel gewoon nog netjes.
Kwestie van nieuwe blokjes kopen of zelf maken uit hardhout. Ik kom er niet aan toe om deze machine weer perfect te maken en heb 'm kennelijk ook niet zo nodig als dat ik dacht. Omdat mijn werkplaats best krap is verdient 'ie daarom een beter leven elders. Af te halen in Almelo. Prijsidee: 100 euro.
Oh ja, ik heb er ook nog twee nieuwe zaaglinten bij.Bekijk bijlage 140621Bekijk bijlage 140622Bekijk bijlage 140623Bekijk bijlage 140624Bekijk bijlage 140625Bekijk bijlage 140626Bekijk bijlage 140627Bekijk bijlage 140628Bekijk bijlage 140629Bekijk bijlage 140630
Hier kan een slotje op, machine is via marktplaats verkocht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.