Te koop: cycloon op 60L vat

Status
Niet open voor verdere reacties.

w00t

Actieve deelnemer
11 aug 2016
47
5
Te koop, een cycloon met opvangvat en slang.
Richtprijs €40
Enkel op te halen in Leimuiden.

Binnendiameter slang: 5cm


IMG_20200827_200209.jpg
 
Laatst bewerkt:

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
830
69
Veldhoven
Maar ik zou toch nog graag antwoord op mijn vraag willen. Kan dat nog? Ik wilde dat eerst weten voordat ik ging roepen dat ik hem wilde...... Had ik dat nou toch maar gedaan.......
 

w00t

Actieve deelnemer
11 aug 2016
47
5
@Jan van den Broek Misschien, maar dat weet ik niet, krijg je een mailtje als je je 'aanmeld' op het onderwerp. Boven de eerste post is een 'watch' of 'unwatch' knopje die dat regelt. Dan krijg je in ieder geval een mailtje als er een nieuw bericht is.
Wat in ieder geval zeker is: ik had je gewoon even moeten taggen of een dm sturen met de info (en vervolgens de info bij de advertentie toevoegen).

Voor de moderators, deze mag op 'verkocht'.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
830
69
Veldhoven
@Jan van den Broek Misschien, maar dat weet ik niet, krijg je een mailtje als je je 'aanmeld' op het onderwerp. Boven de eerste post is een 'watch' of 'unwatch' knopje die dat regelt. Dan krijg je in ieder geval een mailtje als er een nieuw bericht is.
Wat in ieder geval zeker is: ik had je gewoon even moeten taggen of een dm sturen met de info (en vervolgens de info bij de advertentie toevoegen).

Voor de moderators, deze mag op 'verkocht'.
Ik had gereageerd op jouw eerste bericht. Dan ben je automatisch volger van het topic. Inclusief melding per mail. Kennelijk krijg je geen melding als TS het eerste bericht wijzigt.
Afijn weer wat meegemaakt en geleerd. de cycloon was toch te klein geweest voor mij.
fijne avond verder!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.