Te koop Blauwe Bosch schaaf GHO 40-82C

• Onderwerp starter Verwijderd lid 23711
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 23711

Guest
Deze machine heb ik nieuw gekocht maar heel weinig gebruikt. Het is jammer dat hij al ruim een jaar stof staat te vangen.
Er zijn natuurlijk gebruikssporen, maar hij is zuiver recht, schaaft goed en is verder in heel goede staat.
Eerlijk gezegd grijp ik steeds naar de Makita, want die vind ik prettiger werken. Maar dat is mijn persoonlijke keus.

Deze machine heeft 1 schaafmes en toch een mooi schaafresultaat. Omdat hij een zware stalen wals heeft, is er sprake van een sterk gyroscopisch effect wat zorgt voor een heel rustige wegligging.
Er zijn mooi diepe sponningen mee te schaven.

Ik heb op de eerste dag van eigendom twee wijzigingen aangebracht: een langere kabel bevestigd (met aangegoten stekker), en de rode startblokkeerknop onklaar gemaakt, want dat vind ik k*tdingen.

Het is helemaal compleet, met enkele demontabele aanslagen en wat reservedelen. En de koffer, natuurlijk.

Vraagprijs 90 euro. Afhalen in zuidwest Friesland, of in overleg.

Wim.

Bijlagen

• IMG_1158.JPG
    IMG_1158.JPG
    81,7 KB · Weergaven: 185
  • IMG_1157.JPG
    IMG_1157.JPG
    66,1 KB · Weergaven: 186
  • IMG_1156.JPG
    IMG_1156.JPG
    88,5 KB · Weergaven: 185
  • IMG_1155.JPG
    IMG_1155.JPG
    64,9 KB · Weergaven: 184
  • IMG_1154.JPG
    IMG_1154.JPG
    94,8 KB · Weergaven: 184
V

Verwijderd lid 23711

Guest
Verkocht aan Klaas.
Dit topic mag gesloten worden.
Wim.

PS Klaas, je postbus is vol, ik kan geen privebericht aan jou meer plaatsen.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.