Dag allen,
In het verleden ben ik met enige regelmaat op dit forum terecht gekomen voor informatie. Wellicht kan ik nu iets teruggeven/delen met één of meerdere enthousiastelingen.
Mijn naam is Richard, 36 jaar en op zakelijk vlak voorzie ik mensen nu ruim 7 jaar met volledige badkamer- en keukenrenovaties en incidenteel wat interieurbouw of meubels op maat. Deze werkzaamheden wil ik echter stopzetten omdat ik:
Momenteel deel ik de werkplaats met een goede vriend, maar hier komt eind april een einde aan. Daarvoor ben ik opzoek naar één of twee nette, betrouwbare en sociale onderhuurders die er hobbymatige of zakelijke werkzaamheden zullen verrichtten.
De werkplaats zelf heeft de volgende kenmerken:
Zelf ben ik van plan om de werkplaats te gebruiken voor de ontwikkeling van gereedschappen voor vaklieden of doe-het-zelvers.
Wat verwacht ik van jou?
Nieuwsgierig? Stuur een persoonlijk berichtje, waarin verteld:
In het verleden ben ik met enige regelmaat op dit forum terecht gekomen voor informatie. Wellicht kan ik nu iets teruggeven/delen met één of meerdere enthousiastelingen.
Mijn naam is Richard, 36 jaar en op zakelijk vlak voorzie ik mensen nu ruim 7 jaar met volledige badkamer- en keukenrenovaties en incidenteel wat interieurbouw of meubels op maat. Deze werkzaamheden wil ik echter stopzetten omdat ik:
- Nagenoeg altijd alleen werk en het sociale contact mis
- Ik eigenlijk te veel precisie wil stoppen in projecten die dat niet nodig hebben
- De leercurve behoorlijk is afgenomen en ik de herhaling niet leuk vindt
Momenteel deel ik de werkplaats met een goede vriend, maar hier komt eind april een einde aan. Daarvoor ben ik opzoek naar één of twee nette, betrouwbare en sociale onderhuurders die er hobbymatige of zakelijke werkzaamheden zullen verrichtten.
De werkplaats zelf heeft de volgende kenmerken:
- Het is een hele mooie ruimte van 175m^2 inclusief veel daglicht doormiddel van een lichtstraat.
- De vloer is van gevlinderd beton en voorzien van een coating
- Er zit een verwarmd en goed geïsoleerd kantoor in.
- Je kunt er gemakkelijk met auto of aanhanger in rijden.
- Inclusief parkeergelegenheid voor de deur.
- In overleg reclame op de gevel mogelijk
- Voorzien van krachtstroom
- Afzuiginstallatie mobiel
- N'ra lintzaag
- Panhans vlakbank
- Panhans vandiktebank
- DeWalt DW 1253 afkortzaag
- Solid TB13 kolomboormachine (tafelmodel)
- Tafelcirkelzaag
- Afzuiginstallatie statisch
- Flott type 15 kolomboormachine
- Multico vierkante gaten boormachine
Zelf ben ik van plan om de werkplaats te gebruiken voor de ontwikkeling van gereedschappen voor vaklieden of doe-het-zelvers.
Wat verwacht ik van jou?
- Leeftijd maakt niet uit
- Geslacht maakt niet uit
- Sociaal
- Netjes
- Betrouwbaar
- Respect voor andermans spullen
- Leergierig
Nieuwsgierig? Stuur een persoonlijk berichtje, waarin verteld:
- Wie je bent
- Motiveert waarom je denkt dat het je zou passen
- Wat je intenties zijn met de werkplaats.
- LinkedIn, telefoonnummer en of portfolio zijn zeker ook welkom