Wellicht leuk om nog even van te kunnen profiteren, alle nieuwe (Tanos) systainers-3 tot 31/01/25 met 40% korting
shop.systainer.com
Idd mooie actie…. Let wel op de actie gaat enkel over de lege sustainers.Wellicht leuk om nog even van te kunnen profiteren, alle nieuwe (Tanos) systainers-3 tot 31/01/25 met 40% korting
![]()
systainer® online shop | Koop direct bij fabrikant TANOS
shop.systainer.com
SjoW! Met die oude systainers heb ik nooit echt problemen gehad. De 2e generatie dan weer wel, daar breekt nog wel eens een handeltje oid vanaf. Ben benieuwd hoe die nieuwste versie is, hopelijk weer wat beter, want ik zoek eigenlijk nog een XXl voor wat tuinspullen.Leuke link, dank. Ik deed maandagavond mijn kantenfrees in de systainer om hem mee te nemen, duw met 1 hand op het deksel en het spat zo uit elkaar. Alle weekmaker waarschijnlijk in de loop van de 18 jaar er uit gedampt.
jaap
Bekijk bijlage 152632
Stofzuigers zijn de dekkappen idd erg broos. Heb er 4, maar er zit geen 1 gave meer tussen geloof ik.Met bijna alle oude systainers zijn wel eens ouderdomsproblemen, Ik had in een kelder nog twee lege systainers van de Festo ras115 staan. Machines zijn verkocht zonder systainer of gestolen. Toen ik ze mee wilde nemen kon ik delen tussen mijn vingers kapot wrijven. De clips breken soms af. Ook de klacht van Jaap heb ik regelmatig gezien. Het betreft wel altijd systainers op leeftijd. Verkleuren doen ze ook, helemaal als ze soms ook buiten gebruikt worden. Hetzelfde komt voor bij de stofzuigers. Bij de oude festo(ol) stofzuigers die bij wap vandaan kwamen heb ik alleen bij de sr151 kapotte handgrepen gezien.
Bij de festool ct serie verouderd de bovenste bak ook. Ik heb de mijne al vervangen. (stofzuiger is van 2009)
Nu is ook bij de kunststof voorzijde een stuk uitgebroken.
En ja ik ben nog steeds blij met mij festool gereedschap.
18 jaar; dat had ik niet verwacht van Festool. Blijkbaar toch niet de beste kwaliteit voor deze toepassing.Alle weekmaker waarschijnlijk in de loop van de 18 jaar er uit gedampt