Systainer versus Mbox versus ???

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.079
414
Festool en Mafell komen vaak in systainers, welke door Tanos worden gemaakt. Makita heeft haar eigen Mbox. Die dingen kosten slechts iets meer dan de helft van een systainer. Ik vermoed zelfs dat ze compatibel zijn, al is dat voor mij niet van belang. Maar weet iemand wie die Mboxen produceert? Ik zou graag willen hebben in een iets neutralere kleur en zonder Makita logo? Of weet iemand nog andere alternatieven?
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.224
1.985
Klein-Brabant, Vlaanderen
de sortainer met T-slot is de opvolger van de M-box
de sortainer kan je op een M-box zetten, maar de M-box niet op een sortainer
kwa gebruiksvriendelijkheid gaat mijn voorkeur volledig naar de sortainer uit
die moet je niet dicht meppen, zoals de M-box
zoek je een andere kleur, kijk dan ook naar de sortainer
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.757
2.604
Gaanderen
Uit het verleden weet ik dat als je grote hoeveelheden koopt de prijzen totaal anders zijn. Onze inkooporganisatie had een keer een vrachtwagen vol mini-systainers gekocht (toen was er nog een model).
Wij hadden er 500 besteld en deze waren binnen een maand weg. De verkoopprijs lag op minder dan de helft van de adviesprijs. En er bleef nog meer marge (%) over dan bij een normale verkoop. Risico, opslag en financiering wegen natuurlijk mee. Blijft over dat ook de fabriek Gardena er ook nog wat aan overhoud.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.