de grote rivier die door nl stroomt ?net bij de "grote rivier"
Zuid-Amerika. ; )de grote rivier die door nl stroomt ?
of de gele rivier ?
Heel tof aanbod, dank!Ik heb zelf de Bosch Detector GMS 120. Die heb ik gebruikt voor het lokaliseren van electra leidingen in een stenen muur. Waar je dan rekening mee moet houden is dat je spanning op de kabel zet (bijvoorbeeld lamp aan) en dat je je hand op de muur legt voor geleiding. Dan werkt het ineens veel nauwkeuriger.
Ik denk dat het lokaliseren van hout achter een gipsplaat zeker moet lukken.
Je woont redelijk in de buurt zie ik. Je mag hem best komen lenen als je dat wil. Of ik geef hem mee aan een collega van me die bij jou in de buurt woont.
Stuur maar een PB als je dat wil.
voor alleen houten staanders is de Bosch misschien overkill, die kan alles vinden en geeft ook nog aan hoe diep een ligt Enzo. Dan ben je wel meer dan 600 kwijt. Alleen hout zal wel een goedkoper apparaat voor werken, komt ook minder nauwkeurig, als je keer mis zit, extra gaatje vullen....Ik zoek een detector voor houten staanders in gipsplaat wanden. Ik kom bij de modellen op Google veel tegenstrijdige reviews tegen bij de diverse merken en types.
Is er hier iemand die een apparaatje kan aanraden waarvan hij weet dat het werkt?
Dat is voor mijn gebruik echt te gortig, simpel en betaalbaar heeft sterk de voorkeur. Alleen als de rest gewoon niet echt werkt is dat een optie.voor alleen houten staanders is de Bosch misschien overkill, die kan alles vinden en geeft ook nog aan hoe diep een ligt Enzo. Dan ben je wel meer dan 600 kwijt. Alleen hout zal wel een goedkoper apparaat voor werken, komt ook minder nauwkeurig, als je keer mis zit, extra gaatje vullen....
Waterleiding of elektra kapot of nog erger gas is een groter probleem.
Dat lijkt me ook geen verkeerde keus, dus die ga ik maar bestellen. Prijs is een beetje middle of the road en toch zo'n beetje alle opties die ik maar kan wensen.Die zircon K4 zou voor mij nu de keus zijn, die heeft de nieuwste techniek aan boord, is redelijk betaalbaar met 107 euries en heeft waarschuwingen voor metaal en stroom.