Stroomkabel voor Dewalt radiaalzaag

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.155
3.625
Weet iemand een leverancier voor een stuk kabel met 4 x 2,5 mm/2 met daarbij twee stuurstroomdraden van 0,75 mm/2? Het huidige kabelwerk is een beetje crustie na 60 jaar. Dit is de kabel die naar de motorgondel gaat, dus moet goede kwaliteit rubberkabel zijn. Mag ook stuurstroomkabel zijn 8 x 1,5 mm/2, maar ik heb geen 100 meter nodig.

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.930
1.106
Omgeving Eindhoven

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.155
3.625
Bedankt heren, ik kreeg steeds aanbiedingen voor 100m. Morgen even opmeten wat de buitendiameter mag zijn.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.155
3.625
Utrecht. Met 3 meter kom ik er wel. Ik kan nog kiezen waar ik de kast met het motorrelais plaats. Ik heb niet de originele poten, dus ik ben van plan om de machine te voorzien van een eigenbouw verrijdbaar onderstel met aan beide zijden een op te klappen tafel. De wielen die er nu onder zitten zijn niet zwaar genoeg voor het gewicht van de zaag en de hoeklijntjes die als poten dienen zwabberen alle kanten op.

Dunhans

Actieve deelnemer
24 jun 2012
423
32
Bergen op zoom
Utrecht. Met 3 meter kom ik er wel. Ik kan nog kiezen waar ik de kast met het motorrelais plaats. Ik heb niet de originele poten, dus ik ben van plan om de machine te voorzien van een eigenbouw verrijdbaar onderstel met aan beide zijden een op te klappen tafel. De wielen die er nu onder zitten zijn niet zwaar genoeg voor het gewicht van de zaag en de hoeklijntjes die als poten dienen zwabberen alle kanten op.
Ik zal wel even kijken wat hier ligt. Door opruimen verdwijnt er nogal wat in de afvalbak.
kom zelf uit bergen op zoom.

Dunhans

Actieve deelnemer
24 jun 2012
423
32
Bergen op zoom
Weet iemand een leverancier voor een stuk kabel met 4 x 2,5 mm/2 met daarbij twee stuurstroomdraden van 0,75 mm/2? Het huidige kabelwerk is een beetje crustie na 60 jaar. Dit is de kabel die naar de motorgondel gaat, dus moet goede kwaliteit rubberkabel zijn. Mag ook stuurstroomkabel zijn 8 x 1,5 mm/2, maar ik heb geen 100 meter nodig.
4x1,5 + 2 x 0,5 ook goed?

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.155
3.625
Van het weekend eerst eens kijken of ik de draden tussen het klemmenblok en de wikkelingen kan vervangen. Die verkruimelen ook als je ze aanraakt. Anders wordt het opnieuw wikkelen.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.