Stel je eens voor...

Den.k

Nieuw lid
3 dec 2013
1
0
Mijn naam is Dennis,

Beginnend hobbyist, niet perse hout fetisjist maar wel zeer leergierig.
Dat is ook meteen de reden voor mijn aanmelding op het forum.
Ik heb de (afwijkende) eigenschap dingen te willen die niet of niet standaard schijnen te kunnen.
Om dat te kunnen tackelen heb ik vaak hulp nodig van fora zoals deze. Met voornamelijk lezen wat andere vragen lukt het me vaak om mijn eigen puzzel compleet te maken.
Dus bij voorbaat al dank allemaal voor de bijdragen die jullie leveren door te vragen en te antwoorden.
Veel input zul je op dit moment van mij nog niet kunnen krijgen, eerst maar een kijken hoe ver ik zelf kom met een klein budget, veel lezen en vertrouwen op:
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan"
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Nou Den.k wel erg cryptisch. Wat doe zo al en wat zijn je plannen. Waaruit bestaat die afwijkende eigenschap. Haast niet mogelijk op dit forum. Heb je foto's van eigen werk?
Zijn we altijd benieuwd naar............
vr.gr. Jan Pranger.
 

WR1944

Oud hout
Welkom op dit forum. Zo te zien schijn je van ons te verwachten dat we dingen doen die niet gedaan kunnen worden. Je bent dan wel aan het goede adres. Toen ik bij de Luchtmacht diende stond op de muur van onze werkplaats: Het onmogelijke doen we direct, wonderen duren iets langer.
 
Laatst bewerkt:

WR1944

Oud hout
Hahaha... da's een mooie one-liner ! :eek:

Dit schijnt bij veel luchtmachten een gevleugelde uitdrukking te zijn (pun intended) in de werkplaatsen. De oorsprong is moeilijk te achterhalen maar het schijnt in legerkringen te zijn ontstaan. Eén van de oudste meldingen kwam uit de Eerste Wereldoorlog van de Canadese genisten maar het werd veel gebruikt in de Tweede Wereldoorlog toen de techniek gecompliceerder werd en er veel druk op de werkplaatsen stond om snel materieel weer gebruiksklaar te krijgen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.