Stefaan

Stefaanfj

Nieuw lid
4 feb 2020
12
3
Hallo,

Ik ben al enkele maanden aangesloten op het forum; de tijd is dus rijp om me even voor te stellen.

Sinds een 10-tal jaar werk ik als meubelmaker in mijn vrije tijd. Ik heb geen technische opleiding maar heb het allemaal gaandeweg wat geleerd, veel via youtube. Het is begonnen met een figuurzaag en MDF op het terras, maar intussen is het enigszins uit de hand beginnen gelopen. Ik heb achter in de tuin een werkplaats gezet van 4 op 7 meter, maar die begint ook al krap te worden.

Ik stuur hierbij enkele foto's van de laatste projecten.

Ik hoop op dit forum verder bij te leren over technieken en ook jullie ervaring te kennen rond bepaalde machines. Ik zoek onder meer nog een iets grotere vlak-vandiktebank. Mijn huidige is een Metabo HC260, die overigens uitstekend werk doet maar iets te klein geworden is.

Alvast bedankt.

Stefaan
 

Bijlagen

  • IMG_1558.JPG
    IMG_1558.JPG
    852,9 KB · Weergaven: 40
  • IMG_8623.JPG
    IMG_8623.JPG
    1,6 MB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt:

Stefaanfj

Nieuw lid
4 feb 2020
12
3
welkom

trigger heeft daarover een lang draadje
Bedankt voor je referentie. Een tweedehandse Hammer A3-31 of 41 zou perfect zijn, maar ze blijven vrij duur en er zijn er niet veel te vinden op 220V.

Ik kijk regelmatig op world4machines.com. Er staat er nu eentje te koop in Italië maar ik vrees dat de transportkost een afknapper wordt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.