Deze klok is geïnspireerd op één van de intro's van de Britse serie doctor Who. Het was een uitdaging op Youtube waar een 50tal maker aan mee deden.
Zoals je kan zien is de spiraal met de uren op niet perfect rond gesneden, maar dat was de bedoeling (nee echt
). Het idee was dat dat het speelse karakter van de serie zou weerspiegelen. Ik moet nog wat meer foto's nemen, maar in het zijaanzicht kan je al zien dat spiraal steeds dieper gaat. hierdoor moest ik de wijzers van de klok wat buigen.

In dit filmpje kan je de laatste afwerking zien, waaronder ook het uitsnijden van de spiraal... net iets TE diep. Het is een van de eerste fimpjes waar ik in spreek (ben ik niet zo goed in) en ik heb er niet op gelet dat de microfoon weg gedraaid stond... dus het is hier en daar wat zacht
.
Zoals je kan zien is de spiraal met de uren op niet perfect rond gesneden, maar dat was de bedoeling (nee echt

In dit filmpje kan je de laatste afwerking zien, waaronder ook het uitsnijden van de spiraal... net iets TE diep. Het is een van de eerste fimpjes waar ik in spreek (ben ik niet zo goed in) en ik heb er niet op gelet dat de microfoon weg gedraaid stond... dus het is hier en daar wat zacht
Laatst bewerkt: