Hier ben ik weer eens!
Had met mezelf de belofte gemaakt om eerst mijn auto's en camera's af te maken, vooraleer ik aan een ander stuk speelgoed zou beginnen. Maar helaaaas! Mijn belofte niet kunnen houden haha
. Dit ook doordat mijn bandschuurmachine nog steeds niet terug is, en ik niet verder kon!
10 auto's helemaal af, 13 nog in de maak. Dan nog 6 auto's met een streep van ander hout erdoor. 6 camera's klaar, nog 19 in de maak. Het speelgoed dat dus nog in de maak is, zal uitkomen op 54 stuks. Dus ben trots om al te zeggen dat ik sowieso al 54 kinderen gelukkig zal kunnen maken!

Maar nu, waar deze post om gaat
mijn walkie talkies! Het prototype. Ben er grotendeels wel tevreden over! Alleen ga ik de drie knopjes nog laten draaien. Dat doen ze bij deze niet, maar had gezien dat we nog schroefjes hebben liggen waarmee het wel moet lukken! Maar voor de rest tevreden
. Ahnee, het gaatjespatroon moet nog beter haha
. Eerst een perfect malletje gaan maken bij mijn nonkel, die een kolomboormachine heeft die niet slingert!

Groetjes Jolien
Had met mezelf de belofte gemaakt om eerst mijn auto's en camera's af te maken, vooraleer ik aan een ander stuk speelgoed zou beginnen. Maar helaaaas! Mijn belofte niet kunnen houden haha
10 auto's helemaal af, 13 nog in de maak. Dan nog 6 auto's met een streep van ander hout erdoor. 6 camera's klaar, nog 19 in de maak. Het speelgoed dat dus nog in de maak is, zal uitkomen op 54 stuks. Dus ben trots om al te zeggen dat ik sowieso al 54 kinderen gelukkig zal kunnen maken!

Maar nu, waar deze post om gaat

Groetjes Jolien