Speelgoed camera

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Zo zo, hier is weer een nieuw speelgoedmodelletje!
Deze is echter wel nog niet verlijmd. Moet nog alles goed opschuren en nog beslissen aan welke kant ik de knop ga zetten. Ben zeeeer tevreden van de look! Dit was het prototype, maar kan dus zeker verder doen!! Deze is eerst voor mijn zus, zij is bezig met fotografie en zag me vanalles uit hout maken en jullie weten wel hoe het gaat dan ... Maak ook eens iets voor mij uit hout :). Kijkgaatje gemaakt met de langgatboormachine

Groetjes
trotse en tevreden Jolien!
 

Stefke 55

Actieve deelnemer
29 okt 2014
142
0
België
Heel mooi Jolien, het knopje staat meestal rechts, (gezien aan de achterkant) kijk maar naar diverse toestellen, daar de meeste mensen rechtshandig zijn waarschijnlijk, tof model, je bent dan ook echt creatief ingesteld he. Gr Stefan
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Daar kun je trots op en tevreden mee zijn Jolien!
Als je voor Stefke ook even een foto van de achterzijde plaatst, ziet hij ook dat alles op de juiste plaats zit. :D
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.277
215
't hoofd van Overijssel
Wouw wat een leuk modelletje camera, simpel en duidelijk. Moest gelijk denken aan de camera met vogeltje uit een boek "Making Marvelous wooden Toys van Tin &Tom Lynn" Even een paar foto pagina's ingescand voor je.

Voorbeeld.jpg

Voorbeeld_0001.jpg


Voorbeeld_0002.jpg

Voorbeeld_0003.jpg

Voorbeeld_0004.jpg
 
Laatst bewerkt:

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Leuke camera Jolien.

Moet zeggen dat ik de broodrooster uit het boek van Jeroentje ook geweldig vind! Naaimachine is ook leuk.

Wat betreft de camera Jolien, kan je nog een stapje verder gaan: http://www.ohgizmo.com/2014/05/06/camera-wooden-camera-necklace-actually-camera/
Ik moest daar direct aan denken, de link die ik plaats is niet wat ik ooit gelezen heb, dat was wat uitvoeriger, maar ik kan het oude artikel niet vinden.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
En klaar is de camera! Zo mooi geworden, wauw! Al zeg ik het zelf! Rond knopje verandert ook door een vierkant met afgeronde hoekjes, vind ik mooier persoonlijk! Wauw! Zus alvast ook heel tevreden :D
DSC01947.jpg
Groetjes Jolien
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.