Soms kun je beter uit je hok blijven, pretty p'd off with this /Users/leo/Desktop/1mad.gif

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Ik had een grote Populier geveld en een goed onderste stuk van de boom opgespannen en gedraaid tot een lampenkap vorm en toen aan het uithollen.
had hem tot +2mm wand dikte en was klaar om hem los te maken, wel even nog wat fijner schuren en pakte de schuurtol en stak hem in de binnenkant,

BAMM, dammit :mad:,

de kap was in twee stukken.

Gelukkig had Ik juist hiervoor enkele foto's gemaakt, zoIk kan zien dat het was good gelukt tot op de laatste seconde toe.
 

Bijlagen

  • Aspen lamp shade.jpg
    Aspen lamp shade.jpg
    59,9 KB · Weergaven: 64
  • Ready to cut loose.jpg
    Ready to cut loose.jpg
    74,6 KB · Weergaven: 64
  • 1 Aspen lamp shade .jpg
    1 Aspen lamp shade .jpg
    76,6 KB · Weergaven: 67
  • 2 Aspen lamp shade.jpg
    2 Aspen lamp shade.jpg
    78,9 KB · Weergaven: 79
  • a bit more sanding ---------.jpg
    a bit more sanding ---------.jpg
    61 KB · Weergaven: 84
  • The end !!.jpg
    The end !!.jpg
    70,4 KB · Weergaven: 81
Laatst bewerkt:

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Ja Ik weet dat Ik niet veel aan de foto's heb, maar Ik kon wel de wand dikte good meten na dat het in twee was, juist een haar over 2 MM.
En ja shit happens, maar the dagen werken en niets over doet wel zeer.
Rare titel, dat eind was een foto van een mad face, alleen werkte het niet vont Ik uit, ene kon de title niet meer veranderen
Anyway thanks for the replies Guys/Gals :)
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Oh wat erg Leo, al dat werk:cry:.

was het hout helemaal vers? (Wet).
Hallo Peter, ja was nog aan het groeien twee weken hiervoor, het was geen goed gevoel toen het brak, maar ja water onder brug he, je kunt het niet terug draaien, volgende keer beter :D

Ja veel werk en Ik heb geen ander stuk om te draaien, er moet weer een grote populier gekapt worden voordat Ik het opnieuw kan proberen :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.