Sogem onbehandelde trap behandelen

ArcösS

Actieve deelnemer
27 jan 2013
86
4
Ik kocht een bouwpakkettrap. Voor de garantie moet deze behandeld worden voordat hij samen zit. Ze stellen hun eigen product 'sogem-oil' aan (1 laag is blijkbaar voldoende), maar dat hadden ze niet binnen in de winkel.

Is er een product dat jullie aanraden? Trap is gelamelleerd beukenhout, de kleur mag naturel blijven.
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.145
1.952
Klein-Brabant, Vlaanderen
het oliën dient om de invloed van de andere/veranderende omgeving (temperatuur en vochtigheid) te beperken
aan olieën keuze te over op dit forum
hangt er van af wat je in jouw handel aanbieden
nl ? alles is toch dicht ?
 

ArcösS

Actieve deelnemer
27 jan 2013
86
4
het oliën dient om de invloed van de andere/veranderende omgeving (temperatuur en vochtigheid) te beperken
aan olieën keuze te over op dit forum
hangt er van af wat je in jouw handel aanbieden
nl ? alles is toch dicht ?
België :) ... momenteel is alles nog open, maar morgen zitten ze terug samen dacht ik en heb het vermoeden dat we volgen.

Op het forum staat inderdaad zeer veel info, maar zie zo door de bomen het bos niet meer.

Kantnoot: ik zie het meer zitten om iedere 5 jaar een jaar olie aan te brengen dan iedere 15 jaar schuren en vernissen :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.