sell: Dewalt DCS579NT circular saw, Geleiderail, Snelspanklemmen voor geleiderails

PanWood

Actieve deelnemer
5 jul 2022
27
1
Wageningen
Hi everyone! Nice to be in this forum!

Recently I bought a circular saw (Dewalt DCS579NT) with a 1.5m rail for this saw, and 2 clamps for the rail. As shown in the picture below, I bought it on 06-June 2022 from Mastertool. However, I am not using it that much (so they are basically new) and it is actually collecting dust at my workshop.
The condition of the tools is shown below as well. The circular saw I used only a few times with some light/easy work. There is some dust on top of the tools, but I almost did not use the rail and the clamps at all.

I would like to sell the circular saw for 295, the 1.5m rail for 68, and the pair of clamps for 26.
Hopefully, they are sold together, so there will be "a 15 euro reduction if you would like to buy the saw + rail + clamps", or "a 10 euro reduction if you buy the saw + rail OR clamps", or "a 5 euro reduction for buying rail + clamps".
However, if you have some other thoughts, we can talk as well.
Additionally, I made a wood hand-made "saw guide" for the circular saw, you could come and have it if you buy the saw. The saw guide can cut 90 and 45 degrees nicely.

I live in Wageningen, near campus. So you can pick it up here, but also I may ship it to you.
Please leave me a message if you are interested.

Wish all a nice day!
Kind regards



Information for buying these items
1657029173087.png

Pictures for the saw, rail, clamps and "saw guide"

The Circular saw:
1657029269766.png1657029307081.png

The 1.5m rail for the saw:
1657029382646.png

The 2 clamps for the rail:
1657029424102.png1657029449410.png

The hand-made wood "saw guide":
1657029503747.png
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.425
686
Emst
Panwood, je woont in wageningen, dus ik neem aan dat je de Nederlandse taal redelijk machtig bent.
Ik zou het op prijs stellen als je het in het Nederlands erbij wilt zetten.
Ik ben de Engelse taal namelijk niet machtig.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.118
518
Moordrecht
Edit: laat ook maar, ik vind er wat van, maar ik hoef niet net zo onaardig te zijn
 
Laatst bewerkt:

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.840
895
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Wat mij wel verbaast is het verhaaltje - het geheel zou gekocht zijn op 6 juni j.l. - da's nog net geen maand oud. Dan weet je nu al dat je het te weinig gebruikt en dat het stof staat te verzamelen in je werkplaats? En als ik de zaag zo zie is die niet zo goed als nieuw, maar flink gebruikt? Of mis ik wat?
 

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.985
813
Omgeving Leiden
Voor de mensen die de Engelse taal niet machtig zijn, met de groeten van Google :)

Hallo iedereen! Leuk om op dit forum te zijn!

Onlangs kocht ik een cirkelzaag (Dewalt DCS579NT) met een 1,5m rail voor deze zaag, en 2 klemmen voor de rail. Zoals op de foto hieronder te zien is, heb ik hem op 06-juni 2022 gekocht bij Mastertool. Ik gebruik het echter niet zo veel (dus ze zijn eigenlijk nieuw) en het staat eigenlijk stof te verzamelen in mijn werkplaats.
Hieronder is ook de staat van het gereedschap weergegeven. De cirkelzaag heb ik maar een paar keer gebruikt met wat licht/gemakkelijk werk. Er ligt wat stof op het gereedschap, maar ik heb de rail en de klemmen bijna niet gebruikt.

Ik wil de cirkelzaag verkopen voor 295, de 1,5 m rail voor 68 en het paar klemmen voor 26.
Hopelijk worden ze samen verkocht, zodat er "15 euro korting is als je de zaag + rail + klemmen wilt kopen", of "10 euro korting als je de zaag + rail OF klemmen koopt", of "een 5 euro korting bij aankoop rail + klemmen".
Als u echter andere gedachten heeft, kunnen we ook praten.
Daarnaast heb ik een houten handgemaakte "zaaggeleider" gemaakt voor de cirkelzaag, je zou het kunnen komen halen als je de zaag koopt. De zaaggeleider kan 90 en 45 graden mooi zagen.

Ik woon in Wageningen, vlakbij de campus. Je kunt het dus hier ophalen, maar ik kan het ook naar je opsturen.
Laat gerust een berichtje achter als je interesse hebt.

Allemaal een fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groeten
 

PanWood

Actieve deelnemer
5 jul 2022
27
1
Wageningen
Panwood, je woont in wageningen, dus ik neem aan dat je de Nederlandse taal redelijk machtig bent.
Ik zou het op prijs stellen als je het in het Nederlands erbij wilt zetten.
Ik ben de Engelse taal namelijk niet machtig.
OK, I will use google translate below the English version. @thomasz translated the text below.
OK, ik zal google translate gebruiken onder de Engelse versie. @thomasz vertaalde onderstaande tekst.
 

PanWood

Actieve deelnemer
5 jul 2022
27
1
Wageningen
Voor de mensen die de Engelse taal niet machtig zijn, met de groeten van Google :)

Hallo iedereen! Leuk om op dit forum te zijn!

Onlangs kocht ik een cirkelzaag (Dewalt DCS579NT) met een 1,5m rail voor deze zaag, en 2 klemmen voor de rail. Zoals op de foto hieronder te zien is, heb ik hem op 06-juni 2022 gekocht bij Mastertool. Ik gebruik het echter niet zo veel (dus ze zijn eigenlijk nieuw) en het staat eigenlijk stof te verzamelen in mijn werkplaats.
Hieronder is ook de staat van het gereedschap weergegeven. De cirkelzaag heb ik maar een paar keer gebruikt met wat licht/gemakkelijk werk. Er ligt wat stof op het gereedschap, maar ik heb de rail en de klemmen bijna niet gebruikt.

Ik wil de cirkelzaag verkopen voor 295, de 1,5 m rail voor 68 en het paar klemmen voor 26.
Hopelijk worden ze samen verkocht, zodat er "15 euro korting is als je de zaag + rail + klemmen wilt kopen", of "10 euro korting als je de zaag + rail OF klemmen koopt", of "een 5 euro korting bij aankoop rail + klemmen".
Als u echter andere gedachten heeft, kunnen we ook praten.
Daarnaast heb ik een houten handgemaakte "zaaggeleider" gemaakt voor de cirkelzaag, je zou het kunnen komen halen als je de zaag koopt. De zaaggeleider kan 90 en 45 graden mooi zagen.

Ik woon in Wageningen, vlakbij de campus. Je kunt het dus hier ophalen, maar ik kan het ook naar je opsturen.
Laat gerust een berichtje achter als je interesse hebt.

Allemaal een fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groeten
Thank you very much!
Heel erg bedankt!
 

PanWood

Actieve deelnemer
5 jul 2022
27
1
Wageningen
Wat mij wel verbaast is het verhaaltje - het geheel zou gekocht zijn op 6 juni j.l. - da's nog net geen maand oud. Dan weet je nu al dat je het te weinig gebruikt en dat het stof staat te verzamelen in je werkplaats? En als ik de zaag zo zie is die niet zo goed als nieuw, maar flink gebruikt? Of mis ik wat?
Well, I did have some hesitation in selling it, it is good for working outside the shop. But now I have the table saw which can do most of the work and cut straight, I think I can sell it and then buy a miter saw at a normal price. Indeed the circular saw looks a bit dusty, and the blade looks a bit "burned by the wood", but I can do some cleaning before someone wants to pick it up.
Nou, ik heb even getwijfeld om het te verkopen, het is goed om buiten de winkel te werken. Maar nu ik de tafelzaag heb die het meeste werk kan doen en recht kan zagen, denk ik dat ik hem kan verkopen en dan een verstekzaag kan kopen tegen een normale prijs. De cirkelzaag ziet er inderdaad een beetje stoffig uit en het blad ziet er een beetje "door het hout verbrand" uit, maar ik kan wat schoonmaken voordat iemand het wil oppakken.
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
307
Rosmalen
Zelf werk ik bij Philips, en ik heb plenty collega's die al jarenlang in Nederland wonen en werken, maar amper Nederlands spreken, dus ik vind het totaal niet verdacht, zeker niet omdat je/ie veel context verschaft.
Van wat ik van internationale collega's begrijp is vooral als de kinderen naar de basisschool gaan, je als ouder verwacht wordt Nederlands te spreken, en dat is dan vaak het moment dat de ouders het gaan spreken.

Maar, als je het zelf ophaalt dan kun je er vanaf zien als je het toch niet ziet zitten toch?

Edit: maar uiteindelijk is dit wel een nederlandstalig forum, en geen vervanging voor Marktplaats, dus ja.
 

ndk

Actieve deelnemer
6 feb 2022
149
23
Schiedam
Panwood, heb je een PB gestuurd voor de snelspanklemmen. Sent you a PM for the clamps.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.