Scheppach Plana 2.0c / Kitty 439, slot mortising attachment - langatboormachine uitbreiding

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Beste allemaal,

Recent heb ik een Scheppach Plana 2.0 vlak-/vandiktebank overgenomen van een forumlid. Zoekende naar info over het ding kwam ik er achter dat hiervoor ook een langatboormachine uitbreiding mogelijk is. Ik heb al diverse Google/marktplaats/2e hand zoekpogingen ondernomen op zoek naar een gebruikt exemplaar en o.a Scheppach een mailtje gestuurd of ze nieuw nog te leveren zijn (nog geen reactie), maar alles helaas nog zonder resultaat.

Heeft een van jullie misschien een goede suggestie van waar ik iets dergelijks misschien zou kunnen vinden?

Info over de machine / de uitbreiding:
 

Bart de Haan

Nieuw lid
5 sep 2020
6
1
Dag.
Heb een langatbooruitbreiding voor de HM0-HM1-HM2 van Scheppach te koop.
Bedoel je deze?
Hoor van je.
mgr. Bart.
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Hi Bart,

Ik zoek de langgatinrichting voor een ander model dan wat jij zoekt (zie linkjes) en verwacht niet dat dat gaat passen. Mocht je het idee hebben dat het wel past, dan kunnen we wel eens wat gaan meten of eea aan maatvoering overeenkomt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.