Scharnieren

Stijn52

Actieve deelnemer
10 dec 2020
67
17
Herzele
Welke scharnieren kan ik best gebruiken voor de klep van een bank als ik geen pianoscharnier(is dat sterk genoeg om het gewicht te dragen van de plank en 2 kindjes?) wil gebruiken? Stuk zou ongeveer 110°(scharnierpunt vast stuk tot tegen leuning)moeten open kunnen om tegen de leuning te liggen
Is er een mogelijkheid om iets langs de binnenkant te doen zodat het zitgedeelte 1 vlak blijft zonder daar iets van een scharnier te zien?
 

Bijlagen

  • received_3842052959163688.jpeg
    received_3842052959163688.jpeg
    69 KB · Weergaven: 12

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.710
2.572
Gaanderen
Pianoscharnieren zijn er in heel veel soorten. Heb er eens een voor een klant besteld van ruim 3 meter de deur woog geloof ik 240 kg. Ja dan praat je wel over een speciale prijs en een blad van 10 cm.
Zoek eens op klepscharnieren daar zijn ook vele modellen in en enkele geven een andere naad tussen vast en deksel.
Deze MEUBELSCHARNIER NAAITAFEL SISO CE messing rvs look *vlakliggend*2pennen* Furniture Fittings kan ook.
Of zoek op tafelbladscharnieren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stijn52

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.