Sander

SvdB

Actieve deelnemer
2 mrt 2015
26
0
hallo ik zou me ook maar eens voor stellen, kijk nu paar maand mee.
eigenlijk meer uit verveling ben ik hier terecht gekomen tijdens ziektewet.
maar nu niet meer van af te slaan al die verhalen, dingen leze.n ideeën opdoen s avonds wort er gezegd zit je weer op die hout site:rolleyes:


Nou ik ben Sander ik ben 30 jaar en kom uit Apeldoorn
ik ben timmerman dus kwa ervaring zou het niet liggen. heb heb al meerdere dingen gebouwd en verbouwt voor beroep en thuis.

thuis ben je altijd druk zo als de meeste wel weten. nu net klaar met kinderkamer en nu bezig met nieuwe baby kamer
meubels heb ik nog niet zo veel gemaakt iedere geval een tvmeubel en nog wat meerdere kleine dingen.

kwa werkplek is het nog niet Super ik heb een kleine schuur en een kleine garage, maar dat is nu een flinke zooi ben bezig om op te ruimen fietsen klikos enzv. staan er allemaal in maar wil het komende tijd gaan verbeteren ben al begonnen met aantal dingen zal het eerdaags wel plaatsen in een nieuwe onderwerp in algemeen werkstukken en werkplaats.
 

SvdB

Actieve deelnemer
2 mrt 2015
26
0
Dank je wel het gaat gelukkig al wel stuk beter heb 10weken geleden men elleboog spaakbeen gebroken gaat gelukkig nu de goede kant op nog niet helemaal maar komt goed en zeker een geweldige forum
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.