Ruud in da house!

Ruudster

Nieuw lid
15 jul 2023
12
7
Harlingen
Hallo allemaal,

Al 2 posts geplaatst maar denk stel me nog wel even netjes voor!
Ik ben Ruud, 40 jaar en woon samen met mijn vrouw in de omgeving van Leeuwarden. Vorig jaar een mooi huis op een nog mooier plekje
gevonden tussen de weilanden en gekocht! Vorig jaar rond deze tijd de sleutel gekregen en in 4 weken tijd de belangrijkste zaken gedaan zodat we konden verhuizen.

Momenteel met de renovatie van de bovenverdieping bezig, ja normaal werk je van boven naar beneden maar wij konden niet eerder dan juni dit jaar iemand krijgen die de
renovatie van onze badkamer kon doen. Badkamer was me te veel werk en heb ook geen ervaring met tegelen en loodgieters werk. Dit alles valt natuurlijk te leren maar omwille van de tijd lekker uitbesteed.

Op gebied van Woodworking staat op het wensenlijstje;
-Zodra ik boven klaar ben mn hobbyruimte inrichten! Heb een ruimte die door de vorige eigenaar als schildersatelier gebruikt werd dus veel licht, ruimte (7x6) en verwarmt
-Huidige schuur met tuingereedschap voorzien van nieuw hout, de constructie is nog in zeer goede staat alleen de wanden waren van dun vurenhout wat verrot is
-Huidige carport slopen (=verrot en lelijk) en nieuwe bouwen van Douglas hout
-Ergens in de tuin een overkapping maken met buitenkeuken en van die glazen schuifwanden.
-Buitensauna maken met hottub

Ervaring met houtbewerking had ik tot een jaar geleden niet, wel eens van steigerhout gemaakt maar verder niet. Afgelopen jaar dus veel geklust en veel geleerd!
Kwam kort geleden pas dit leuke forum tegen.

Wil je meer weten vraag het!

Rudy
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.