Tijdje geleden schuurpapier gekocht bij Rubart van het merk Granat in grootverpakking a 100 stuks in verschillende korrelgrote in totaal ging het om 4 doosjes. Aangezien de prijs bij hun redelijk laag is tav menig ander webwinkel heb ik een bestelling geplaatst. Na zo'n 7 dagen wachten werd het pakket keuring thuis afgeleverd. Normaal gesproken worden deze doosjes door de fabrikant voorzien van een sticker die dient om het doosje af te sluiten, zodat er geen schuurpapier ongewild er uit kan vallen. Al snel bij het openen van het pakket kwam aan het licht dat 2 doosjes alreeds waren geopend. Conclusie 10 schuurschijven waren pleitte. Netjes een mail geschreven en uit de doeken gedaan dat er 10 schuurschijven missende waren. Als reactie kreeg ik terug dat dit hoogst ondenkbaar is, omdat zij, voordat zij schuurpapier opsturen, dit meestal vooraf controleren door de doosjes te openen, en het schuurpapier na te tellen. Dan vraag ik mij af zijn de inpak machines, waarmee het schuurpapier wordt ingepakt, zo onnauwkeurig, dat dit nogmaals door een menselijk persoon moet worden nageteld Zou natuurlijk kunnen, al lijkt mij dat niet waarschijnlijk maar goed, echter het "mooiste" moest nog komen ik werd in het verdachte bankje gezet aangezien zij zelf twijfelde aan mijn oprechtheid/eerlijkheid en dat is natuurlijk niet goed. Waarom zou ik de moeite nemen om een mail te schrijven voor 10 schuurschijven gezien de waarde, maar ik vind zelf, als je betaald voor 100, moet je ook 100 krijgen, en geen 90. Een tweede mail heb ik nog verstuurd als reactie hierop, dat voor mij hiermee de kous af was, en dat ik het initiatief geheel bij hun legde, geen reactie meer ontvangen. Dus bij deze,... mocht je schuurpapier in grootverpakking aanschaffen bij Rubart dan is het wellicht raadzaam mocht de sticker zijn verbroken om dit eventjes te controleren, maar kijk er niet van op als je een email verstuur dit als reactie te krijgen