River table, te koop bij Dictum

Dirkie

Actieve deelnemer
17 apr 2011
106
124
Aerdenhout
Sja, er is blijkbaar vraag naar. Ik vind zo'n tafel er vaak niet uitzien, maar je ziet, zeker aan de andere kant van de grote sloot, dat er veel van dat soort tafels gemaakt worden. Maarja, als je het dan toch zelf wilt doen, is het bijelkaar halen van de spullen nog het minste werk van het hele project.
 
  • Leuk
Waarderingen: starf

AvdLinden

Actieve deelnemer
30 apr 2014
454
94
Hoewel ik ook een beetje moe word van alle epoxy vind ik het wel grappig dat je dus blijkbaar een bouwpakketje kunt kopen voor een klein (110 cm) tafeltje. Zonder de epoxy...
Kun je tegen overzichtelijke kosten je favoriete youtube filmpje naspelen. Denk wel dat daar een doelgroep voor is.
 
  • Leuk
Waarderingen: boudewijn_de_bouwer

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.724
2.586
Gaanderen
Mooi of niet mooi is een kwestie van smaak. Ik heb fantastische tafels gezien van over de plas.
Ik wil in ieder geval zelf mijn hout uit kiezen en zou dus nooit zo'n pakket kopen. Het lijkt makkelijk maar als je geen bubbels wil en kleur effecten dan moet je wel oefenen. Bovendien is schuren en netjes afwerken niet het eenvoudigst. Je krijgt te maken met verschillende afnames tussen hout schuren en epoxy schuren.
 

AvdLinden

Actieve deelnemer
30 apr 2014
454
94
Het lijkt makkelijk maar als je geen bubbels wil en kleur effecten dan moet je wel oefenen. Bovendien is schuren en netjes afwerken niet het eenvoudigst. Je krijgt te maken met verschillende afnames tussen hout schuren en epoxy schuren.
En dat kun je dus allemaal redelijk betaalbaar ontdekken met zo'n bouwkitje. Zou het zelf ook niet doen maar dat is wat anders.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.090
38
Leiden
Ik volg zelf blacktail Studio op youtube. Die man maakt het bloedmooie meubels met epoxy. Is als simpele hobby begonnen en heeft dat vanaf het begin vast gelegd op zijn kanaal. Met alle voors en tegens. Epoxy tafels mits goed gedaan kunnen enorm mooi zijn, maar ik denk dat het gros gewoon troep is. Snel geld verdienen omdat den massa het mooi vind.
 
  • Leuk
Waarderingen: Petrolhead

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.