Retour bladveer spindel

Kaaz

Nieuw lid
11 jul 2020
11
0
Nu is helaas de retourveer van de spindel voor mijn optimum B 24 H gebroken.
Ik kan hem helaas ook niet herstellen omdat hij op een ongelukkige plek gebroken is.
Maar het probleem als volgt, een nieuwe veer zien te vinden.
Nu heb ik al de leverancier geprobeerd, momenteel niet leverbaar. En diverse andere veer fabriekanten om een nieuwe te kunnen bestellen.
Sommige reageren helaas niet eens op de aanvraag, en bij andere moet ik er minimaal 20 afnemen.
Ook een beetje teveel van het goede.
Of heb er een gehad die vraagt gewoonweg bijna 150 euro voor een simpele spiraal bladveer wat ook nogal overdreven is.
Nu zijn ze voor +/- 10 euro te bestellen op aliexpress, alleen dan gaat het zeker minstens 4 weken duren (met een beetje geluk) eer hij binnen is wat niet mijn voorkeur heeft aangezien ik hem zo snel mogelijk weer fatsoenlijk willen kunnen gebruiken.
Nu hoop ik dat er misschien iemand hier is die een bedrijf of persoon weet die ze levert voor een schappelijke prijs, of wie weet dat er iemand er nog een heeft liggen.

Hier even de gegevens van de spiraal bladveer.
1mm dik verenstaal, 10mm breed en de binnenkant van de behuizing waar de veer in zit is 48.5mm in diameter.
Met een haakje aan het uiteinde, en een vlak stuk in het midden voor een as van 12mm.

Wie zou me hier mee kunnen helpen of weet toevallig een bedrijf/persoon die er nog een heeft.
 

Kaaz

Nieuw lid
11 jul 2020
11
0
Excuus, ik zag dat mijn topic niet geplaatst werd.
en zie zojuist pas dat het in afwachting van goedkeuring is.
Deze mag verwijderd worden, heb nu per ongeluk 3 topics aangemaakt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.